Dustin söker ordermottagare med grundlig förståelse för norska
Perido AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2018-03-07
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Dustin söker ordermottagare med grundlig förståelse för norska" (publicerad 2018-04-06) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido söker nu en ordermottagare med grundlig förståelse i norska till Dustin. Har du kanske tidigare jobbat i Norge, har släkt där eller tittar på norska TV-serier? Du behöver alltså inte själv kunna prata norska. Här kommer du in i en av nordens ledande återförsäljare inom IT-produkter med tillhörande tjänster. Här blir du en del av ett ungt team med en stark laganda som befinner sig i lokaler på huvudkontoret i natursköna Nacka strand.
I rollen som ordermottagare hanterar du och dina kollegor inkommande kundförfrågningar via telefon, mejl och chatt. Du behöver ha en förståelse för norska då du bemöter norsktalande kunder, men det är inte nödvändigt att du själv är infödd i eller talar språket. Dina arbetsuppgifter innefattar att hjälpa kunder med deras behov samt att öka förståelsen för Dustins produktsortiment och breda tjänsteutbud.
För att trivas i rollen ser vi att du är en person som drivs av att ge god service och bemöta varje kunds önskemål på bästa sätt. Vi ser gärna att du har ett intresse för IT eller teknik för att lättare kunna få en förståelse för Dustins produkter och verksamhet. Din positiva attityd och servicekänsla kommer till god användning då det är ett viktigt verktyg i mötet med kunder.
Är du Dustins nya kollega? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2018-03-07Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Tidigare arbetserfarenhet inom service
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
• Grundlig förståelse för norska
Meriterande
• Erfarenhet av Dynamics AX
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, tillsvidare. Tillträde omgående.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Brinner du för att ge service i världsklass? Vill du vara en del av ett stort bolag med stora möjligheter till att utvecklas långsiktigt? Är du dessutom noggrann i ditt arbete? Då kan det vara dig vi söker som ordermottagare mot den norska och svenska marknaden, men lugn, du behöver bara förstå norskan för att lyckas i denna roll!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16638DP i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-05
Ange följande referens när du ansöker: 16638DP
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinav 15, 8 tr
Jobbnummer 4005234
Observera att sista ansökningsdag har passerat.