Duktiga ekonomiadministratörer sökes till vår konsultverksamhet

Jurek Rekrytering & Bemanning AB / Kontorsjobb / Göteborg
2017-11-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Duktiga ekonomiadministratörer sökes till vår konsultverksamhet" (publicerad 2018-05-07) ⬅️


Visa alla kontorsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Om verksamheten

Jurek Rekrytering & Bemanning erbjuder ett komplett utbud av bemannings- och rekryteringstjänster. Vi rekryterar och hyr ut alltifrån studenter till yrkesverksamma akademiker med mångårig erfarenhet och specialistkompetens. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, marknad och administration.

Publiceringsdatum
2017-11-23

Dina arbetsuppgifter
Vi söker nu efter ekonomiadministratörer till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg. Du trivs i en roll som involverar både ekonomi och administration samt har erfarenhet av att arbeta under liknande förutsättningar. Som ekonomiadministratör kan dina arbetsuppgifter komma att innefatta exempelvis order- och projekthantering, fakturering, viss bokföring, administration av tidrapporter och reseräkningar etc. Vidare kan du komma att svara på frågor från konsulter och chefers samt vara behjälp kring administrativa frågor. Du har vana av att hantera post, inköp av kontorsmaterial, leverantörskontakter samt förberedelser inför medarbetarmöten och kundevents. Du känner dig bekväm med att leda och koordinera arbetet kring administration och interna aktiviteter i syftet att uppnå en välfungerande och trevlig arbetsmiljö.

Vem är du?

Vi ser att du är utbildad gymnasieekonom eller liknande med ett par års arbetslivserfarenhet av service och självständigt administrations- och/eller ekonomiarbete. Har du tidigare erfarenhet av att driva projekt, tidrapportering eller fakturering samt är van vid att arbeta i system är detta meriterande. Vidare behärskar du svenska och engelska på en god nivå i såväl tal som skrift. Som person är du driven, lyhörd och prestigelös. Du trivs i en stöttande roll gentemot både mot kollegor och kunder samt har ett organiserat arbetssätt. Du vill arbeta i ett klimat där det händer mycket och du tycker om att arbeta med människor.

Du erbjuds

Du kommer att erbjudas ett spännande arbete inom administration i kombination med ekonomi. Uppdragen kan komma att variera i längd och sysselsättningsgrad beroende på våra kunders behov. Du kommer att vara anställd i Jureks uthyrningsverksamhet och vara stationerad ute hos någon av våra kunder.

Vid frågor är du varmt välkommen att kontakta kandidatansvarig Tilda Dahlberg på tilda.dahlberg@jurek.se alternativt på 031-712 83 48 .

Välkommen med din ansökan redan idag på www.jurek.se Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Vi intervjuar löpande, du är välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tilda Dahlberg

Företag
Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Adress
Jurek Rekrytering & Bemanning AB
Biblioteksgatan 11
11146 Stockholm

Kontorsadress
Biblioteksgatan 11

Jobbnummer
3819233

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jurek Rekrytering & Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jurek Rekrytering & Bemanning AB: