Duktig och erfaren säljare inom rekrytering och bemanning sökes!

Arena Personal Nordic AB / Säljarjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal Nordic AB i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige

Om tjänsten
Vi söker en ny medarbetare som vill bli en del av vårt framgångsrika team och arbeta som säljare hos oss inom bemanning och rekrytering.

Tjänsten är varierande, utvecklande, rolig och utmanande. För att passa hos oss på Arena Personal delar du våra värderingar som är personlig, engagerad och professionell. Vi har ett genuint intresse för människor och värnar om våra kunder, medarbetare och kollegor. Vi har lång erfarenhet av relationer och bygger vår verksamhet på goda kontakter och därför är varje medarbetare och kund hos oss mycket viktig för vår framgång.

Arbetet innebär att du är ansvarig för relationsdriven försäljning av tjänster inom bemanning och rekrytering. Det innebär att du kommer att arbeta med nykundsbearbetning, prospekts samt merförsäljning hos befintliga kunder. Tjänstgöringsområdet kommer att vara i Eskilstuna med omnejd.

Din profil
Vi söker sig som gärna har erfarenhet av bemanning och/eller rekrytering. Har du erfarenhet från tjänsteförsäljning i någon form är det en stor fördel. Mycket god datavana är ett krav samt att du behärskar Office och Outlook. Har du tidigare arbetat i Intelliplan är det meriterande. Du ska kunna uttrycka dig väl både i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Eftersom det ingår att göra kund- och medarbetarbesök i tjänsten är det viktigt att du har B-körkort.

Detta är en heltidstjänst som ska tillträdas omgående med hänsyn tagen till eventuell uppsägningstid. Vi erbjuder en tillsvidareanställning som inleds med en provanställning under sex månader. Du kommer att utgå ifrån vårt kontor i Eskilstuna men arbeta i hela Södermanland.

Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-11-17

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-12-17
Ange följande referens när du ansöker: 5319
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Patrick Bihler patrick.bihler@arenapersonal.com

Företag
Arena Personal Nordic AB

Adress
Arena Personal Nordic AB
Rademachergatan 1
63220 Eskilstuna

Kontorsadress
Rademachergatan 1

Jobbnummer
3808174

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal Nordic AB: