Drivna och karriärsugna Account Managers

Randstad AB Interna projekt / Säljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Interna projekt i Stockholm, Södertälje, Uppsala, Västerås, Ludvika eller i hela Sverige

Randstad expanderar och söker drivna och karriärsugna Account Managers till Stockholm! Vi hoppas att du vill vara med på resan och växa med oss på Randstad Sverige!

Om Randstad
Randstad är världens näst största HR-service och rekryteringsföretag och finns representerade i 46 länder. I Sverige har vi kontor i  Stockholm, Göteborg, Malmö, Södertälje, Uppsala och Västerås.

Publiceringsdatum
2013-04-12

Arbetsuppgifter
I rollen som AM på Randstad kommer du att ansvara för att sälja in våra bemannings- och rekryteringstjänster till stora och små företag inom många olika branscher.  Ditt uppdrag är att skapa nya affärsrelationer, utveckla befintliga affärer och på ett professionellt sätt fånga kundens behov. Som AM ansvarar du själv för samtliga steg i försäljningsprocessen, från nykundsbearbetning och besöksbokning över telefon till presentation, offertskrivning och avtalsförhandling. Du arbetar självständigt med att bygga upp och ansvarar för din egen kundplattform med egen budget.

Bakgrund
För att passa i rollen hos oss på Randstad är du i början av din karriär inom försäljning men har hunnit med minst två års arbetslivserfarenhet från tjänsteförsäljning och då gärna från bemanningsbranschen. Vi vill att du ska kunna visa på dokumenterad erfarenhet av att slutföra affärer och värdesätter din förmåga att utveckla långsiktiga kundrelationer.
Vi tror att du har en akademisk utbildning gärna inom ekonomi, då kalkylering och beräkning av affärer är vanliga inslag under din arbetsvecka.

Dina egenskaper
För att lyckas hos oss bör du vara socialt självsäker med en förmåga att skapa förtroende och agera övertygande. Du är van vid att arbeta självständigt och söker alltid nya affärsmöjligheter. Du har en känsla för kvalité och en förmåga att utveckla långsiktiga relationer till kunder. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra både internt till dina kollegor men främst externt till dina kunder. Som person trivs du att arbeta i ett högt tempo, är van att i ditt försäljningsarbete ha höga aktivitetsnivåer samt är en tävlingsmänniska som triggas av att nå högt uppsatta mål.

Randstad är ett växande företag på den svenska marknaden, ett företag som är värderingsstyrt och där människan står i fokus.
Vi värdesätter de kvalitéer som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Kontorschef Henrik Fredga, 072-988 90 41
eller Personalchef Agneta Löfgren, 0709-26 19 30.
Du kan även maila din ansökan till linda.hogfeldt@randstad.se

Intervjuer kommer att hållas löpande. Välkommen med din ansökan redan idag!

Good to know you

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-03
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Agneta Löfgren +46 709261930

Företag
Randstad AB Interna projekt

Adress
Randstad AB Interna projekt
Box 17193
10462 Stockholm

Jobbnummer
1520714

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Interna projekt

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Interna projekt: