Driven Office-Manager till livfullt företag!

Professionals Nord Rekrytering AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Är du en passionerad och social lagspelare som brinner för att leverera service i världsklass? Har du en kreativ förmåga att skapa en trivsam och välorganiserad arbetsmiljö? Då kan du vara den vi söker!

Information om tjänsten
Professionals Nord söker för kunds räkning en Office-Manager. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos vår kund under 8 månader med chans till förlängning, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se

Du erbjuds

* En spännande och dynamisk arbetsmiljö.
* Möjlighet att få arbeta i ett företag som har roliga events och fester, där du får vara en central del av planeringen och genomförandet.

Publiceringsdatum
2024-05-16

Dina arbetsuppgifter
Som Office Manager kommer du att ha en central roll i att skapa en effektiv och trivsam arbetsmiljö. Du kommer att ansvara för att kontoret alltid är i toppskick och ge en "wow"-känsla för alla som kommer in. Rollen innefattar kontorshantering, eventkoordination och administrativt arbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera följande:

* Söka nya lokaler tillsammans med grundarna.
* Beställa mat, frukost och dryck till kontoret
* Planera och genomföra två stora konferensresor per år samt andra aktiviteter och evenemang både på och utanför kontoret.
* Assistera och genomföra workshops.
* Skapa en trevlig och välkomnande atmosfär vid varje workshop, lunch och frukost.
* Hantera fakturering, tidrapporter, löner och pensioner.
* Koordinera pre-boarding av nyanställda, inklusive nyckelbrickor och licenser.
* Beställa datorer, telefoner och andra kontorsmaterial.
* Koordinera och skicka ut månadsbrev samt medarbetarenkäter.

Vi söker dig som har:

* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
* Ett intresse för människor och att leverera högklassig service.

Det är fördelaktigt om du har tidigare erfarenhet av en liknande roll eller är van vid att planera och genomföra evenemang.

Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen. Denna breda roll kräver en person som är både organiserad och serviceinriktad, med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och bidra till en positiv och inspirerande arbetsmiljö. Om du är social, kommunikativ och energisk, och vill vara en del av ett dynamiska team, är detta rollen för dig!

START: Introduktion under två veckor i juni med skarp start i mitten av augusti
OMFATTNING: Heltid
STAD: Centrala Stockholm
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Louise Adrianzon

#Office-manager, #Mood-manager, #Evenemang, #Service

Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Professionals Nord Rekrytering AB (org.nr 556987-8399), https://pn.se/

Kontakt
Konsultchef
Louise Adrianzon

Jobbnummer
8684173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professionals Nord Rekrytering AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professionals Nord Rekrytering AB: