Driven Customer Success manager

Frontdesk Nordic AB / Backofficejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Frontdesk Nordic AB i Stockholm, Göteborg eller i hela Sverige

Om jobbet
Frontdesk är verksamma i hela Sverige, med huvudkontor i Göteborg.
Som Customer Success manager ansvarar du för att våra kunder får minst tre samtal per år för feedback och utvärdering av nuvarande lösning. Du loggar alla samtal med kunderna i vårt CRM.
Du har löpande dialog med vår kundservice för att identifierar eventuellt missnöje hos kund och följer upp ärenden direkt med kund.
Utöver löpande dialog med kunder ansvarar du för att omförhandla kunder som du tilldelas.

Vi söker följande person
Frontdesk söker dig som är en utåtriktad person med eget driv och som är starkt motiverad att uppnå goda resultat i ditt arbete. Du har god förmåga att kommunicera med både växeltelefonister på mindre bolag till ledare på stora bolag.
Som person är du lyhörd och lösningsorienterad för att snabbt identifiera och koordinera bästa möjliga lösningar för våra kunder.

Vi söker dig som

• Drivs av högt tempo och att alltid överträffa dig själv

• Har förmågan att bygga långsiktiga relationer

• Är social, affärsmässig, självgående och strukturerad

• Har förmågan att analysera kundens behov och möta upp med lösningar

• Du drivs av att hjälpa kund och ser möjligheter i problem

• Tidigare erfarenhet inom försäljning

• En extra merit om du jobbat inom telekombranschen med goda resultat

Frontdesk söker ny Customer Success manager
Som Customer Success Manager har du en viktig roll inom företaget med ansvar för befintliga kunder. Dina uppgifter består av löpande dialog med kunder, behovsanalys, kundanpassa lösningar, samt omförhandla befintliga kunder. Du arbetar nära ledning och rapporterar direkt till vår Försäljningsdirektör.
Under din utbildning och uppstart kommer Försäljningsdirektör stötta dig i arbetet dagligen för att säkerställa att du når dina mål och levererar uppsatt budget.

Vi erbjuder dig

• Kunder att omförhandla

• Inga lönetak

• Gedigen utbildningsplan

• Egen handledare

• Fantastiska utvecklingsmöjligheter

Publiceringsdatum
2021-11-30

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-12-30

Adress
Frontdesk Nordic AB
Mårbackagatan 19
12162 Johanneshov

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Success manager".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Frontdesk Nordic AB (org.nr 556907-3256)
Mårbackagatan 19 (visa karta)
121 62  JOHANNESHOV

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Ansökan
E-post: klara.sandahl@frontdesk.se

Kontakt
COO
Klara Sandahl
klara.sandahl@frontdesk.se
0706351535

Jobbnummer
6140546

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Frontdesk Nordic AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Frontdesk Nordic AB: