Driven Assistent till växande revisionsbyrå

SW / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos SW i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

SW är specialiserade på rekrytering och konsultverksamhet för tjänstemän. Våra tjänster och våra kunder finns inom ekonomi, bank & finans, administration, försäljning, kundservice och IT, med placering i Stockholm, Göteborg och Malmö. Vår affärsidé är att tillgodose företagens behov av flexibel arbetskraft och samtidigt vara en naturlig partner vid rekryteringar.
Läs mer på www.sw.se och gilla oss på Facebook !

Vill du arbeta brett med kvalificerat Assistent / Administratörsarbete och på sikt driva egna projekt? SW söker just nu för kunds räkning en driven Assistent / Administratör. Vår kund är en revisionsbyrå med kontor i centrala Stockholm, uppdraget startar snarast och sträcker sig initialt fram till mitten av januari med möjlighet till förlängning.

Tjänstebeskrivning
Dina arbetsuppgifter som Assistent / Administratör kommer att vara varierande, huvudsakligen kommer du att arbeta med service och administrativt stöd till kontorets medarbetare och kontorsledningen.

Du kommer exempelvis att ansvara för:

• Mötesadministration

• Layout för presentationer och rapporter

• Utforma och ta fram presentationer i Power Point

• Administrativt stödja Gruppchefer, Partners och ett antal Directors

• Medverka i utformandet av rapporter, uppföljningar och statistik

Utöver detta kommer du också att, tillsammans med den operativa personalen arbeta med planering av marknadsaktiviteter och events. Som Assistent / Administratör har du ett brett kontaktnät internt, tjänsten innehåller såväl egna ansvarsområden som enklare administrativa arbetsuppgifter och för rätt person finns utvecklingsmöjligheter.

Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av administration och en liknande assistentroll, gärna från konsult eller revisionsbranschen. Vi söker dig som är driftig, trivs i en bred roll och är en riktig lagspelare. För att lyckas i rollen som Assistent /Administratör bör du vara strukturerad, lyhörd och prestigelös. Du har en hög servicekänsla och vi ser gärna att du tar egna initiativ och kommer med egna lösningar. Du är en fena på att skapa och upprätthålla relationer såväl internt som externt. Goda kunskaper i Excel och Power Point är ett krav.

Viktig information
Ovanstående är ett konsultuppdrag med start snarast och sträcker sig initialt till mitten av januari 2017, med anställning hos SW . Därefter finns goda möjligheter till förlängning hos vår kund. Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Alexandra Koblet Olsson, 076-647 16 44.

Konsult hos SW
Du drivs av att utvecklas och inspireras av nya utmaningar och miljöer. Du har en förmåga och känsla för att verka i olika verksamheter och grupper. Vi arbetar i nära samarbete med dig och är lyhörda för dina önskade utmaningar. Tillsammans med våra HR konsulter samt med våra framgångsrika kunder kan vi matcha rätt uppdrag för dig och stödja dig i din önskade karriär. Känner vi våra kunders behov och våra kandidaters kompetens kommer vi att lyckas. Vi frågar därför vet vi.

Varaktighet, arbetstid
Enligt ö.k Enligt ö.k

Publiceringsdatum
2016-07-27

Ersättning
Timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Alexandra Koblet Olsson +46 8-407 55 67

Företag
SW

Adress
SW
Box 7420
10391 Stockholm

Kontorsadress
Humlegårdsgatan 20 Box 7420

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2967568

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från SW

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos SW: