Driven Assistent till managementkonsultföretag

Id. Entity AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Id. Entity AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Botkyrka, Sollentuna eller i hela Sverige

Driven Assistent sökes, gärna med intresse för rekryteringsadministration!

Quartz+Co, www.quartzco.com , är ett Managementkonsultföretag i stark tillväxtfas som nu söker en Executive Assistant, gärna med intresse för rekryteringsadministration, för ett föräldravikariat på ett år. Quartz+Co har ca 230 anställda i Norden varav ca 45 på kontoret i Stockholm. Det är en entreprenöriell organisation och vi söker dig som tycker om att ta initiativ och som vill vara med och bygga vidare på företagets processer och kultur. På Quartz+Co erbjuder vi dig en dynamisk och professionell arbetsmiljö, med möjlighet att vara med på många sociala events som gemensamma fredagsfrukostar och andra sammankomster.
Vi söker dig som är självgående och trivs i rollen som assistent och att vara spindeln i nätet. Vidare är du flexibel och trivs med att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö som präglas av ständiga förändringar, vilket ställer krav på din prioriteringsförmåga. Då Quartz+Co är ett företag med internationella kontakter så ställer det krav på att du uttrycker dig flytande på både engelska och svenska i tal och skrift. Du behöver ha goda kunskaper i Officepaketet och Outlook, vana av att arbeta i PowerPoint är meriterande.
Tjänsten har sin tonvikt på att assistera våra Partners i deras dagliga arbete och administration. Vidare kommer du att och bistå med kontorssupport och rekryteringsadministration. Rollen i sin helhet innefattar;

Assistentsupport:

Mötesbokningar internt/externt
Utläggsredovisning
Resebokningar
Lunchbokningar internt/externt
Partnermöten Sverige
Kick-off?s/Konferenser/getaways
Veckovisa upphandlingar och anbud
Assistera med powerpointpresentationer

Kontorssupport

Den svenska kontorskalendern
Utskrift och bindning av presentationsmaterial
Uppdateringar i CRM-systemet
Koordinera de svenska kontorsmötena
Utskick av event- och klientinbjudningar

Rekryteringssupport

Support vid genomförande av events
Administrera ansökningar
Boka intervjuer mellan kandidater och konsulter
Koordinera testadministration

Tjänsten är ett föräldravikariat på ett år med start i mitten av februari 2015. I denna rekrytering samarbetar vi med ID Entity och har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Ylva Ottosson på 0733 914108, ylva.ottosson@id-entity.se eller rekryteringsassistent Malin Ruhn Gibeck på, 0766 43 34 53, malin.ruhn.gibeck@id-entity.se
Vi kommer att börja kalla till intervjuer fortlöpande och vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot din ansökan!

Publiceringsdatum
2015-01-29

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
För att ansöka till denna tjänst, logga in via vår hemsida: Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
ID. ENTITY AB

Adress
ID. ENTITY AB
TEGNÉRGATAN 35 2 TR
11161 STOCKHOLM

Kontorsadress
TEGNÉRGATAN 35
STOCKHOLM
Visa på karta

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-216890

Jobbnummer
2146387

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Id. Entity AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Id. Entity AB: