Driven administratör till kund i Norrköping

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige

Är du redo för nästa utmaning? Vill du arbeta i en roll med stor kontaktyta, möjlighet att skapa struktur och rutiner och samtidigt alltid ge bästa tänkbara service? Då har vi tjänsten för dig! För kunds räkning söker vi en driven administratör!

Om jobbet
Vår kund är en stor aktör inom hållbarhet och återvinning samt har ett rikstäckande nät av filialer och produktionsanläggningar i Sverige. Organisationen är i förändring och som kundservicemedarbetare med inriktning mot administration finns en unik möjlighet att aktivt delta på denna förändringsresa. Arbetsmiljön är kreativ och stöttande och du uppmuntras till att utveckla såväl företaget som dig själv.

I din roll som administratör kommer du att vara en av tre administratörer som tillsammans ansvarar för filialens administration. Din roll är bred och ditt fokus är på kundkontakt via telefon och mail. I dina arbetsuppgifter ingår också ordermottagning, invägning av material, justering av prisbilagor, bokning av omkostnadsfakturor och avräkningar, viss transportplanering samt merförsäljning. Tillsammans med dina kollegor kommer ni också arbeta för att optimera sälj- och administrationsprocessen så att kunden upplever bästa möjliga service.

Om dig
Vi söker dig som har slutförd utbildning på gymnasial nivå samt tidigare erfarenhet av arbete med administration och kundservice/försäljning. Din tidigare erfarenhet från att ha arbetat i en supportfunktion ger dig en nödvändig insikt i det dagliga arbetet. Har du också erfarenhet av transport- eller logistikplanering är det meriterande.

Det här är ett jobb för dig som är självgående, initiativrik och trivs med att ha många olika kontaktytor. Du behöver också vara en serviceorienterad, strukturerad och kommunikativ person med hög integritet för att trivas i rollen. Hos vår kund kommer du få möjlighet att utveckla befintliga rutiner och processer, därför kommer du som är lösningsfokuserad och duktig på att prioritera trivas extra bra.

Viktigt för tjänsten är:

• tidigare erfarenhet och förståelse av administrativt arbete

• flytande engelska och svenska i både tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kunden.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Exina Karmanik på 011- 19 18 33 eller via mail till exina.karmanik@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-10-19

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Exina Karmanik exina.karmanik@adecco.se

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Holmengatan 14
60232 NORRKÖPING

Kontorsadress
Holmengatan 14

Jobbnummer
3758436

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: