Driven Account Manager till vår Supplies-avdelning (Malmö)

Office Management Supplies AB / Säljarjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Office Management Supplies AB i Malmö, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Vi fortsätter att expandera, och söker därför flera härliga medarbetare!
OFFICE Management är en av Sveriges ledande leverantörer inom sina affärsområden - kopiering/skrivare, AV-utrustning/videokonferens, IT-drift, telekommunikation, operatörstjänster, tillbehör och förbrukningsvaror samt Vending-kaffe- och vattenautomater. Vi kan erbjuda ett brett urval av produkter, och samarbetar med marknadens bästa leverantörer inom en rad välkända varumärken. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Uppsala.
Med ca 250 anställda är vi en organisation kännetecknad driv, framåtanda och gemenskap.
Välkomna till vår spännande framtid!
OFFICE Management Supplies är specialister på eftermarknadsprodukter inom kontorsteknik och material som t.ex. skrivartoner, papper, städ- och hygienmaterial. Vi har samlat alla typer av tillbehör under samma tak för att göra det så smidigt som möjligt för våra kunder! Vår målsättning är att erbjuda våra kunder en smidig kostnadsbesparing genom att kunna leverera ett brett sortiment, till bästa pris och med bästa service.
Till vårt kontor i Malmö söker vi nu en driven Account Manager!

Publiceringsdatum
2011-08-02

Dina arbetsuppgifter
Hos oss arbetar du med hela försäljningsprocessen från att du bokar dina egna möten, genomför kundbesök, gör kalkyler för kostnadsbesparingar åt kunden, offererar, kommer till avslut och tar hand om och utvecklar dina kunder. Du kommer både att arbeta med nykundsbearbetning och med befintlig kundstock. På Office Management arbetar vi alltid med långsiktiga affärer vilket medför att relationsbyggande blir en stor del av ditt arbete.
Personbeskrivning
Vi söker nu dig som har tidigare erfarenhet från försäljning, gärna mot företag och extra meriterande är erfarenhet av försäljning av förbruknings-/kontorsmaterial. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift och behärskar Office-paketet väl.
För att lyckas behöver du precis som dina kolleger vara öppen, driven och ha ett brinnande engagemang i ditt arbete. Du trivs med att arbeta mot tydliga mål och du strävar efter att utvecklas som människa och i din yrkesroll. På Office Management är tempot högt och det händer ständigt saker, därför är det viktigt att du trivs i en föränderlig och snabb miljö.
För denna tjänst är körkort och bil en förutsättning. Då vi arbetar för en rökfri arbetsmiljö söker vi dessutom dig som är icke-rökare.
Är du den vi söker kan vi erbjuda en arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter, kontinuerliga utbildningar, gott förtjänstläge och framför allt ett arbete där vi arbetar hårt men har fantastiskt roligt.
Tillträde för tjänsten är omgående eller enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Vi tillämpar löpande urval i våra rekryteringsprocesser och tar därför gärna emot din ansökan snarast. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta AnnaCarolina Eriksson, rekryterare på 08-734 30 00.
Välkommen till vår framtid!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-08-20
Ange följande referens när du ansöker: 9587
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
AnnaCarolina Eriksson

Företag
OFFICE Management Supplies AB

Adress
OFFICE Management Supplies AB
Skalholtsgatan 6-8
16422 Kista

Jobbnummer
994111

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Office Management Supplies AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Management Supplies AB: