Driftansvarig till ungt bolag

Nordica Assistans AB / Sjukvårdschefsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla sjukvårdschefsjobb i Örebro, Kumla, Hallsberg, Nora, Lindesberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordica Assistans AB i Örebro, Hallsberg, Lindesberg, Lekeberg, Karlskoga eller i hela Sverige

Nordica Assistans är verksamma över hela Sverige och arbetar med personlig assistans med människor med funktionsnedsättningar. Vi är ett ungt företag med ett stort driv och engagemang i det vi gör. Tillsammans brinner för en sak - att göra våra kunder nöjda och ge dem en bättre personlig assistans. Alla människor är unika och alla har olika behov. Därför har vi gjort ett tydligt vägval: med individen i centrum fokuserar vi på att skräddarsy den personliga assistansen.

Bakgrund
Det senaste året har bolaget utvecklats kraftigt och vi går nu in i en ny fas i företagets historia. Fokus ligger på tillväxt och en stabil organisationsstruktur, samtidigt som vi är väldigt måna om att behålla ett personligt och nära arbete tillsammans med våra brukare och anställda.

Vi söker nu en driftansvarig till vårt kontor i Örebro som vill vara med på denna resa tillsammans med oss och utveckla bolaget, sig själv och människor runtomkring sig. Vi söker efter någon som delar våra värderingar och vårt engagemang och vill vara med och leda ett fantastiskt gäng medarbetare till nya mål.

Publiceringsdatum
2015-08-27

Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer att vara många och varierade. Ingen dag kommer att se ut som den andra och du ska därför trivas med att arbeta med flera olika delar i verksamheten och samtidigt ha en övergripande helhetssyn. Som driftansvarig har du i grunden ansvaret för att den dagliga driften på kontoret fungerar optimalt och ständigt förbättras. Detta kan innefatta allt från implementering av nya system och se till att rutiner åtföljs till att personalen är glad och kan utföra sina arbetsuppgifter på bästa möjliga sätt.

I din roll kommer du även att ansvara för den övergripande ekonomiska funktionen. Detta innefattar främst månatliga och löpande avstämningar och rapporteringar både internt och externt.
Du kommer även att ha ett personalansvar för i dagsläget 12 anställda. Detta innebär att du dels ska ha hand om löpande frågor såsom frånvarohantering, löne- och utvecklingssamtal samt värna om personalens välmående. Du ska även ha en säljande och coachande roll, vilket innebär att du ska engagera och leda personalen att göra ett så bra arbete som möjligt och se möjligheterna till utveckling.

Kvalifikationer
Vi tror att du har haft en liknande roll i dina tidigare anställningar. Du är en naturlig ledare och inte rädd för att komma med nya idéer och ställas inför utmaningar. Du har förmågan att engagera människor runtomkring dig och leverera positiva resultat med ett ekonomiskt tankesätt och förståelse för att nå uppsatta mål.
Erfarenhet inom branschen är meriterande men inget krav. Vi ser mycket till dina personliga egenskaper. Du ska kunna hantera Office-paketet obehindrat och ha god förståelse för program och ha god allmän datakunskap.

Tjänsten påbörjas enligt överenskommelse.

Vi tar endast emot ansökningar elektroniskt via e-post. Var god ange annonsrubrik i din ansökan.

Besök gärna vår hemsida för mer information om Nordica Assistans

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-09-27
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokningar@nordicaassistans.se

Kontakt
Emelie Gehlin, Administratör 019-6110050 (Växel) info@nordicaassistans.se

Företag
NORDICA ASSISTANS AB

Adress
NORDICA ASSISTANS AB
BOX 6052
70006 ÖREBRO

Kontorsadress
DRAKENBERGSGATAN 1 C
ÖREBRO

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 073-6936159
E-postadress: info@nordicaassistans.se

Jobbnummer
2407500

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordica Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordica Assistans AB: