Dialect Kungsbacka / Göteborg City söker supporttekniker.

Systemprodukter i Kungsbacka AB / Supportteknikerjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Kungsbacka, Mölndal, Göteborg, Härryda, Partille eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Systemprodukter i Kungsbacka AB i Kungsbacka

Om Dialect:
Dialect är Sveriges ledande partner inom smarta digitaliserade lösningar och levererar samt marknadsför digitala lösningar till företag genom direktförsäljning. Vi levererar IT- och telefonilösningar till företag och ser till att allt kan fungera ihop - oavsett tid, plats eller lösning. Utöver våra integrerade lösningar och vägledande kunskap erbjuder vi ett brett utbud av produkter och tjänster. Vi drivs alla av att ha nöjda kunder och att utveckla vår arbetsplats framåt.
Dialect bildades i augusti 1995 under gemensamt varumärke och är idag en franchisekedja med 250 anställda.
Hos oss kommer du vara en del av ett härligt gäng. Vi arbetar för att bli den bästa arbetsplatsen med en grym dynamik. Vårt mål är att erbjuda IT och telefonitjänster i världsklass och där varje dag är rolig, omväxlande och utmanande.
Vi söker efter en driven och kundorienterad supporttekniker för vårt växande IT-bolag. Som en del av vårt team kommer du att arbeta nära våra SME-kunder för att säkerställa att deras IT-behov och -utmaningar möts på ett effektivt och professionellt sätt.
Som en ideal kandidat för denna roll, kommer du att ha en passion för att leverera utmärkt kundservice, utmärkt social kompetens och en stark teknisk bakgrund inom IT-support. Du kommer att vara en viktig del av vårt team och din insats kommer att ha en direkt inverkan på vår kunds tillfredsställelse.
Ansvarsområden:
Tillhandahålla teknisk support till våra kunder via telefon och epost.
Identifiera och lösa problem som rör kunders datorer, programvara, nätverk och annan IT-utrustning.
Dokumentera kundinteraktioner och felrapporter i ärendehanteringssystem och dokumentationsystem.
Samarbeta med vårt tekniska team för att säkerställa att kundernas problem löses effektivt och på ett professionellt sätt.
Arbeta proaktivt för att minimera felkällor hos kund.

Vi ser gärna att du har:
Erfarenhet av en liknande roll inom IT-support.
God teknisk kunskap om Windows, Mac och nätverk.
Utmärkt social kompetens och kundserviceförmåga.
Utbildning inom IT eller liknande erfarenhet.
Flytande svenska och engelska.
Ett brinnande intresse för teknik.

Vi är ett snabbt växande företag som tror på att erbjuda högsta kvalitet på tjänster till våra kunder. Vi söker en person som delar vårt engagemang för att leverera utmärkt service till våra kunder och vill utvecklas med oss. Vi erbjuder konkurrenskraftiga löner och förmåner, möjligheter till vidareutbildning och utveckling.
Om du känner att du har rätt kompetens och erfarenhet för denna roll, ser vi fram emot din ansökan!
Placeringsort: Kungsbacka
Lön: Inviduell lönesättning
Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Systemprodukter i Kungsbacka AB (org.nr 556578-7313)
Tölöleden 8 (visa karta)
434 39  KUNGSBACKA

Körkort
För detta jobb krävs körkort.

Jobbnummer
7485648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Systemprodukter i Kungsbacka AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Systemprodukter i Kungsbacka AB: