Deltidsuppdrag hos välkänt läroverk - 50%

Perido AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi på Perido söker nu en administratör för ett deltidsuppdrag hos en av våra kunder, ett av Sveriges största läroverk. Tjänsten är placerad på kontoret i Stockholms innerstad.

I rollen som administratör är dina arbetsdagar variationsrika! Du ansvarar för webben vilket innefattar att hålla den uppdaterad med aktuell information, delta i framställandet och utskicket av nyhetsbrev, ansvara för eventuella layoutändringar och ha kontakt med webbyrån. Du sköter intern och extern kommunikation på hemsida och sociala medier, hanterar medlemsregister, för protokoll under styrelsemöten och stöttar institutionens arbetsgrupper genom att boka lokaler, beställa förtäring till events samt marknadsföra dessa. Vidare stöttar du med verksamhetsredovisning till partners samt hanterar forskningsansökningar och bidrar i arbetet med att söka finansiering.

Vi tror att du som söker denna tjänst har några års erfarenhet av administration och vill fortsätta att utvecklas inom området. Ditt arbetssätt karaktäriseras av driv, noggrannhet, god prioriteringsförmåga och prestigelöshet. Samarbeten är din melodi och du trivs i dialog med andra. Vidare finner du det stimulerande att arbeta med många arbetsuppgifter parallellt och har lätt för att växla mellan dessa.

Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Publiceringsdatum
2017-12-20

Kravprofil för detta jobb
• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller marknadsföring
• Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör
• Kunskaper inom ekonomi och redovisning
• Goda kunskaper i MS Office
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska

Meriterande
• Kunskaper inom Agresso, EFH, resehanteringssystem, HR+, Polopoly, Back Spinn webbverktyg och CMS

Tjänstens omfattning och tillträde
Deltid 50%, konsultuppdrag till 2018-11-30 med chans till förlängning. Tillträde 2018-02-01.

Så ansöker du
Ansökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.

Är du en vass administratör på jakt efter en ny utmaning? Stämmer orden lösningsorienterad, ansvarstagande och självständig in på din person? Låter det lockande att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter? Då tycker vi att du ska läsa vidare!

Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 16281SP i ämnesraden.

Kontaktuppgifter för detta jobb
Frågor: fraga@perido.se
Hemsida: www.perido.se

Varaktighet, arbetstid
40%-60%

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-19
Ange följande referens när du ansöker: 16281SP
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Perido AB

Adress
Perido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM

Kontorsadress
Katarinav 15, 8 tr

Jobbnummer
3865634

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Perido AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Perido AB: