Dansktalande orderkoordinator

Placera Personal AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.

Talar du flytande danska? Har du minst ett års erfarenhet från en koordinerande orderrelaterad roll? För uppdrag hos vår kund söker vi nu en orderkoordinator som är helt flytande i danska i både tal och skrift. Du blir initialt anställd av oss på Placera Personal med intention att du ska kunna bli anställd direkt hos vår kund som har sitt huvudkontor i norra delen av Stockholm.

Publiceringsdatum
2014-08-23

Om tjänsten
Arbetet som dansktalande orderkoordinator omfattar dagliga kontakter med såväl externa kunder som ett stort antal interna kontakter inom organisationen såsom försäljning, inköp och logistik. Som dansktalande orderkooordinator kommer du att ingå i en nordisk grupp av 5 till 6 positiva och engagerade personer med mycket god sammanhållning. Du kommer ha en mycket viktig roll i teamet då din tjänst stödjer alla delar av orderprocessen. Du kommer att arbeta med allt från ordermottagning, prishantering och att kontrollera att avtal följs, till att följa upp packning, leverans och returprocesser:

• Ta emot och hantera order i ett Oraclebaserat system
• Ha kundansvar gentemot danska kunder
• Hantera returer och kreditering
• Hantera deadlines
• Hantera snabba beslut som kan gå utanför de dagliga rutinerna

Kvalifikationer
• Danska: Mycket god verbal och skriftlig förmåga
• Mycket goda kunskaper i Excel
• Vana att navigera i system som SAP
• Mycket goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
• 1 års erfarenhet av orderadministration

Som person är du social och trivs med att arbeta i team. Du har en god verbal och skriftlig förmåga och är strukturerad i ditt arbete. Vi ser dig gärna som innovativ och lösningsinriktad. Du är nyfiken och intresserar dig för såväl kunden som för dina kolleger som sitter på olika platser i världen. I den här tjänsten får du arbeta med ett välkänt varumärke i en stor koncern och du kommer att få värdefulla erfarenheter av att jobba internationellt.

Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Urval sker löpande.

Arbetstider och omfattning
Heltid Heltid/Visstid med möjlighet till förlängning eller anställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-09-21
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Klara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716

Företag
Placera Personal AB

Adress
Placera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista

Kontorsadress
Kista Science Tower

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
1973276

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Placera Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Placera Personal AB: