Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Prenax

Bravura / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-06-01

Företaget
Prenax förmedlar tidningar och tidskrifter till företag och organisationer inom privat och statlig sektor. De erbjuder en administrativ tjänst för hantering av prenumerationer. Den personliga servicen är mycket viktig där de strävar efter långsiktiga kundrelationer. Kundtjänstavdelningen arbetar nära de kundansvariga säljarna. Prenax sitter i trevliga lokaler i Kista, strax norr om Stockholm. På Prenax råder en prestigelös kultur där alla månar om kundens bästa, tar sitt ansvar och hjälps åt när det behövs.


Dina arbetsuppgifter
Som kundansvarig kundtjänstmedarbetare ansvarar du för ett visst antal av företagets kunder då du är dennes personliga kontaktperson. Du kommer primärt att arbeta mot den danska marknaden, där fokus ligger vid att skapa kundnöjdhet och upprätthålla en långsiktig relation mot kund. I rollen ingår mycket administrativa uppgifter och kräver god dataförmåga, då du följer upp ärenden och dokumenterar dina processer.
Du blir en del av ett team på sex personer där det råder god gemenskap och prestigelöshet.
Arbetstiderna är förlagda vardagar 08.00 - 17.00 med möjlighet till flextid.


Kvalifikationer
• Du behärskar både danska och engelska obehindrat i tal och skrift.
• Tidigare erfarenhet av kundservice eller andra servicerelaterade yrken
• Erfarenhet av administrativt arbete, samt god data- och systemvana

Meriterande
• Tidigare arbetat inom förlagsbranschen

Dina personliga egenskaper
Vi tror att du som söker är kundorienterad och har en god känsla för att skapa långsiktiga relationer. Du är professionell i ditt kundbemötande och agerande, samt stimuleras av att skapa den bästa lösningen för dina kunder. Vidare har du en god administrativ förmåga samt är stresstålig, då hög arbetsbelastning periodvis kan förekomma. Avslutningsvis ser vi att du är prestigelös och trivs med att arbeta både högt och lågt.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Kista, Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: kundtjänst, kundservice, service, administration, kund, data, system, Stockholm, danska, danish

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Nico Ruponen nico.ruponen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4181663

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: