Dansktalande Kundservicemedarbetare

H1 Communication AB / Kundservicejobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos H1 Communication AB i Malmö, Lund, Helsingborg, Ystad, Göteborg eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-11-27

Om tjänsten
Vi är ett ledande svenskt kundserviceföretag med över 500 engagerade medarbetare i både Sverige och Norge, och vi fortsätter att växa. Vi söker dig som delar vår vision om att leverera enastående kundupplevelser.

Du kommer erbjudas en heltidstjänst på remote, där du utgår från ditt hem. I teamet ingår det 10 andra kollegor som leds av en Team Manager, där samtliga arbetar remote. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.

Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI'er.

Om dig

Vi ser att du som söker:

• Har en gymnasial utbildning
• Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
• Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
• Kan jobba kvällar och lördagar
• Har goda kunskaper inom IT eftersom du kommer arbeta i flera olika system samtidigt

Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.

Vad erbjuder H1?

• Heltidsanställning eller behovsanställning som har stora möjligheter att övergå till tillsvidare anställning.
• Distansarbete från hemmet oavsett stationering inom Sveriges gränser
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling
• Kollektivavtal
• Friskvårdsbidrag

Om H1
Som Nordens största delägarledda branschaktör bygger H1 kundnära samarbeten med stort engagemang och kontinuitet i alla lägen. Med flertalet ISO certifieringar och enheter runt om i Norden erbjuds alla tjänster på samtliga nordiska språk dygnet runt, året om. H1 har ca 300 anställda och hanterar över 20 miljoner kundkontakter per år för sina uppdragsgivare i både offentlig och privat sektor.

H1 har implementerat och är certifierade i ett flertal ISO standarder. Utgångspunkten är att möta vår uppdragsgivares förväntningar, från första kontakt till löpande leverans.

Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag. Välkommen in med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
H1 Communication AB (org.nr 556730-0610)

Arbetsplats
H1 Communication

Jobbnummer
8290239

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från H1 Communication AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos H1 Communication AB: