Custumer Success Support till ledande tekniskt företag!

Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Alingsås eller i hela Sverige

Brinner du lite extra för att hjälpa andra och har ett eget tekniskt intresse? Är du i början på karriären och vill ta nästa steg in i IT världen där du får utvecklas och har utrymme för egna mindre projekt Då kan denna tjänst vara något för just dig!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker nu en ny stjärna till rollen som Customer Success Support till vår kund Microdeb. De är marknadsledande inom helhetslösningar för restauranger, caféer, butiker och offentlig verksamhet. Deras fokus är att effektivisera beställnings- och betalningsflödet för så väl deras kunder som för deras kunders gäster. Bolaget är idag ledande i Sverige när det gäller antalet installationer, komplexiteten i kundlösningarna och bredden i dess kundbas.

I rollen kommer du ansvara för att hjälpa företagets kunder att komma i gång i användandet av deras produkter och därefter följer du löpande upp med kunderna för att de skall få bästa möjliga nytta av produkterna. Tjänsten innebär därför en hel del telefonkontakt och med tiden skapas en relation med de återkommande kunderna.

Du kommer arbeta tillsammans med ett team som är experter på användning och rådgivning kring företagets produkter, samtidigt som du har tätt samarbete med både leveransen och utvecklingsavdelningen i frågor kring underhåll och vidareutveckling av företagets produkter.

Utöver detta erbjuder rollen möjligheter att utveckla dig själv inom området och för rätt kandidat finns även möjlighet att utvecklas inom närliggande områden, exempelvis som att följa en projektledare och lära sig mer kring detta.

ARBETSUPPGIFTER
I rollen som CS Support agerar du som en första kontakt med företagets kunder och arbetar mycket via deras ärendesystem. Du kommer i din kontakt med kund felsöka och till så stor grad som möjligt lösa ärendet för kunden med en äkta service-anda. Vid svårare problem kommer du eskalera ärendet till produktorganisationen för vidare felsökning. De problemställningar som du kan ställas inför kan vara allt från att starta om en kassa till att guida en kund över telefon i det webbaserade gränssnitt.

VI SÖKER DIG SOM
• Har en avslutad gymnasial utbildning
• Har ett stort teknikintresse
• Har tidigare arbetslivserfarenhet av att jobba kundnära med service
• Har god svenska och engelska i tal och skrift

Det är ytterligare meriterande om du:

• Har tidigare erfarenhet restaurangbranschen eller av betallösningar
• Har erfarenhet av en liknande roll
• Tidigare arbetat i ett affärssystem

Som person är du:

• Serviceinriktad
• Noggrann
• Självgående
• Problemlösande

Övrig information

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid
• Placering: Göteborg

Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15092427".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7662620

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: