Customer support till internationellt IT-bolag

Performiq AB / Kundservicejobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Performiq AB i Sundbyberg, Solna, Danderyd, Stockholm, Lidingö eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning & erbjudande
Vill du arbeta hos världens främsta teknikdistrubutör? Är du redo att leverera service i världsklass och samtidigt förändra världen omkring dig genom distribution av teknologi?
Grattis, då har du äntligen hittat rätt!

• Entusiastiska, fantastiska kollegor som ser fram emot att lära känna dig!
• En modern hybrid arbetsmodell för att främja balansen mellan arbetsliv och privatliv
• En arbetsplats som är redo att investera i din professionella och personliga utveckling
• En välkomnande arbetsplats där vi tror att olika är bäst, där vi värderar jämlikhet och inkludering högt.

BESKRIVNING AV ROLLEN
Vi söker nu en Customer support som trivs med att arbeta strukturerat i ett högt tempo tillsammans med ett team av administratörer, säljare och produktchefer.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat men inte uteslutande:
• Kommunikation med våra kunder via telefon och e-mail
• Vara företagets ansikte utåt och ge kunderna bästa möjliga service
• Orderhantering och leveransbevakning
• Produktfrågor
• BID hantering
• Hantering av debiterings- och krediteringsunderlag
• Prisuppdatering

Tjänsten passar dig som brinner för service, som ser lösningar i stället för problem och gillar att ta egna initiativ! Vi ser gärna att du är en teamplayer som gillar att bygga goda relationer och bibehålla dem.

Personprofil
Vi tror att du idag arbetar inom servicebranschen på något vis, så som inom kundservice eller kundsupport. Men det vi värdesätter högst är din personlighet, vi söker alltså en servicestjärna. Vidare värdesätter vi om du:
• Har lätt för att lära nya system och är kunnig i Officepaketet
• Kommunicerar flytande på svenska & engelska i tal och skrift
• Har erfarenhet av administrativt arbete
• Talar flytande norska (ej ett krav)

Publiceringsdatum
2022-10-11

Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Bromma

Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Företagspresentation
Ingram Micro är världens främsta teknikdistrubutör. En modern, affärsorienterad och värdeskapande teknikdistrubutör som är i centrum för teknikbranschen. Vår vision är att förändra världen omkring oss genom distribution av teknologi. För att uppnå detta gör vi möjligheter levande för människor och företag varje dag genom att förverkliga löftet om teknik. Ingram Micro Nordics har 350 anställda med en årlig omsättning som överstiger 1,3 miljarder USD.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Performiq AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7136".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Performiq AB (org.nr 556785-2677), http://www.performiq.se/

Arbetsplats
PerformIQ Work AB

Jobbnummer
7063978

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Performiq AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Performiq AB: