Customer Support Specialist / Kundtjänst / Kundsupport

Bravura / Butikssäljarjobb / Ludvika
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Ludvika, Smedjebacken, Ljusnarsberg, Fagersta, Säter eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Ludvika, Borlänge, Falun, Köping, Hagfors eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-04-12

Företaget
Bravura är ett av de snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretagen i Sverige. Vi har utsetts till Gasellföretag fem år i rad och vårt långsiktiga mål är att fortsätta vår expansiva tillväxt med bibehållen lönsamhet. Idag finns Bravura i Stockholm, Göteborg, Malmö, Sundsvall, Jönköping och Linköping. På våra kontor arbetar drygt 140 medarbetare, men den största delen av våra anställda, idag cirka 600 konsulter, arbetar ute på uppdrag hos våra kunder.

Företaget är Sveriges ledande aktör inom sitt skrå och är placerat i de centrala delarna av Ludvika. Rollen är ett konsultuppdrag initialt satt till 31/12-18.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Customer Support Specialist kommer du arbeta självständigt med både interna och externa kunder med fokus på största möjliga kundnöjdhet. Du kommer själv äga processen och koordinera med berörd avdelning rörande de inkommande ärendena. I rollen kommer du stöta på ärenden från olika delar av verksamheten men fokus kommer ligga på ordrar, försäljningsfrågor, betalningsfrågor och liknande där du kommer ta kontakt med berörd avdelning internt för att avlösa problemen. Vidare kommer du också vara med och koordinera arbetet i "After sales" kopplat till service och reservdelar.


Kvalifikationer
• Tidigare erfarenhet av kundtjänst/helpdesk.
• Svenska & Engelska i tal och skrift.
• God förmåga till kommunikation i tal och skrift.
• Serviceminded

Vi tror att för att du ska passa för rollen trivs att ha många bollar i luften och en förmåga att alltid ställa kunden i första rummet. Du gillar att sätta dig in i nya uppgifter och gillar att finna nya lösningar på återkommnade problem.

Övrig information:

Start: Efter överenskommelse
Plats: Ludvika
Lön: Efter överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord:

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-05-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Peter Karnstedt peter.karnstedt@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 2085

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4077954

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: