Customer Support Manager Acco

engage2ace AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos engage2ace AB i Stockholm, Norrköping, Kalmar, Borås, Göteborg eller i hela Sverige

ACCO Brands Corporation is one of the world's largest designers, marketers and manufacturers of branded academic, consumer and business products. Our widely recognized brands include Artline®, AT-A-GLANCE®, Derwent®, Esselte®, Five Star®, GBC®, Hilroy®, Kensington®, Leitz®, Mead®, Quartet®, Rapid®, Rexel®, Swingline®, Tilibra®, Wilson Jones® and many others. Our products are sold in more than 100 countries around the world. More information about ACCO Brands, the Home of Great Brands Built by Great People, can be found at (http://www.accobrands.com/) (http://www.accobrands.com)

Vi söker en proaktiv och försäljningsinriktad Customer Support Manager som ska säkerställa att våra kunder får enastående support och service. Som Customer Support Manager har du ansvaret för att supportteamet ska kunna agera och lösa problem effektivt. Rollen innebär ett fokus på att erbjuda kunderna en utmärkt kundservice samt att ha ett kommersiellt inriktat förhållningssätt när teamet hanterar viktiga kunder och deras förändrade behov. I den här positionen kommer du att arbeta både strategiskt och operativt med en proaktiv approach. Du leder, inspirerar, utvecklar ett mindre team och ansvarar föratt kundsupportens dagliga arbete fungerar optimalt. Du är också ansvarig för att utveckla strukturer och processer. Du fungerar också som en organisatorisk samordnare och rapporterar månadsvis serviceresultaten till nyckelpersoner för hela bolaget. Denna position är placerad i Stockholm och du rapporterar till Country Manager.
Rollen kräver djup kunskap och erfarenhet av kundservice. Dessutom krävs en progressiv inställning för att kontinuerligt driva vår tillväxt genom att utföra god service och vara en skicklig kommunikatör för denna position. Vi tror också att du kan arbeta med snäva tidsfrister och med ett proaktivt tillvägagångssätt. För att lyckas i rollen som Customer Service Manager har du antingen erfarenhet av att hantera team framgångsrikt eller är övertygade om att kunna ta detta nästa steg i vår dynamiska miljö. Det anses vara en fördel om du har arbetat med konsumtionsvaror i en internationell miljö. Utmärkta språkkunskaper svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, är obligatoriskt.
ACCO erbjuder dig en nyckelposition inom kundtjänst med många utmaningar i en internationell organisation som strävar efter att uppnå högsta nivån på kundtillfredsställelse i regionen. Låter det här som rätt möjlighet och utmaning för dig? Vänligen sök via annonsen på www.engage2ace.se. Vi ser fram emot din ansökan snarast möjligt men senast den6 december 2017. Om du har frågor, vänligen kontakta vår rekryterare: 073-624 77 24 eller (mailto:info@engage2ace.se)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-11-09

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
engage2ace rekryteringsteam/recruiterteam lena.soderberg@bestbiz.se +46 7+ 6470 243

Företag
engage2ace AB

Adress
engage2ace AB
Hagardsväg 20
43931 Onsala

Kontorsadress
Hagardsväg 20, Onsala

Jobbnummer
3794667

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från engage2ace AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos engage2ace AB: