Customer Support

Apsis / Datajobb / Malmö
2011-09-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Support" (publicerad 2011-12-24) ⬅️


Visa alla datajobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Apsis i Malmö, Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Har du arbetat i kundtjänst kan detta vara något för dig!
Apsis Sweden AB erbjuder tekniska tjänster för framgångsrik e-postmarknadsföring och har sedan starten 2001 blivit marknadsledande i Skandinavien inom legitima e-nyhetsbrev. Apsis Newsletter Pro är den viktigaste produkten med fokus på användarvänlighet, levereransbarhet och flexibilitet. Företaget har idag cirka 110 anställda på åtta kontor i sex länder med en förväntad omsättning på 130 MSEK innevarande budgetår. Företaget har en internationell strategi och våra tjänster används av 6.000 företag i alla storlekar i fler än 50 länder. Apsis har upplevt en fantastisk tillväxt sedan starten och vår internationella expansion är en av våra framtida utmaningar. Apsis utsågs till det fjärde snabbast växande företaget i Sverige 2010 av Ahrens tillväxtlista. Mer information finner du på vår hemsida: www.apsis.se
Du kommer tillsammans med kollegorna på supportavdelningen att skapa och utveckla positiva relationer till Apsis kunder genom att besvara tekniska support-ärenden via telefon och e-post. Du kommer även att följa upp kunder för att säkerställa kundnöjdhet. Ärendena hanteras parallellt och med varierande komplexitet. Supporten sker idag på kontorstid men planer på att utöka supporten mot våra kunder under kvällstid finns.
Vi söker dig som har god generell kunskap och erfarenhet från att supportera kunder och har goda IT kunskaper. Vi ser gärna att du arbetat med ett ärendehanteringssystem av något slag. Du måste kunna uttrycka dig väl muntligt såväl som skriftligt på både Svenska och Engelska, behärskar du något annat språk är det bra.
Det är meriterande men inget krav om du har kunskaper inom HTML och CSS. Positivt är också om du har förståelse för tekniken bakom e-post.
Det vi gärna vill är att du har meriter och efarenhet av att ge support kring en mjukvara och har arbetat i en kundtjänst eller liknande.
Hos Apsis letar vi ständigt efter kandidater med höga ambitioner som vill arbeta i en miljö med högt tempo och på en arbetsplats där de anställda själv tar ansvar för sitt område. För att lyckas inom Customer Support hos Apsis behöver du vara serviceinriktad, effektiv och lösningsfokuserad.
Apsis strävar efter att ge sina anställda en chans att bli framgångsrika. Apsis personal är nyckeln till den positiva utveckling som företaget rönt under åren och vi fokuserar ständigt på att ge vår personal personlig tillväxt och individuell utmaning. Är du rätt person finns stora möjligheter att påverka din utveckling.
Är du intresserad skicka in din ansökan snarast, dock senast 20 September 2011
Vi undanber oss all rekryteringshjälp.

Publiceringsdatum
2011-09-01

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
MarikaBertilsson, HR, +46734155858, marika.bertilsson@apsis.com

Företag
Apsis

Adress
Apsis
BALTZARSGATAN 31
21136 Malmö

Jobbnummer
1018335

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Apsis

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Apsis: