Customer Sucess Manager

Paragera AB / Marknadsföringsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla marknadsföringsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Paragera AB i Linköping, Mjölby, Motala, Norrköping, Vadstena eller i hela Sverige

SundaHus i Linköping AB (publ) verkar inom bygg- och fastighetssektorn och hjälper företag och organisationer med att skapa giftfria och långsiktigt värdefulla byggda miljöer genom enkla och effektiva lösningar för medvetna materialval som främjar människors hälsa och miljön. SundaHus grundades 1990 och är idag en ledande aktör på området medvetna materialval. Med IT och ett webbaserat system som bas, med hög kompetens och kvalificerad rådgivning inom bygg, miljö och kemi samt ett väl utvecklat samarbete med kunder och partners är SundaHus en naturlig del i sina kunders processer. SundaHus har idag 26 medarbetare och omsatte under 2019 ca 26 MSEK. Man arbetar i fina kontorslokaler i Mjärdevi Center i Linköping. För mera information se www.sundahus.se

Customer Success Manager

Vill du vara med och bidra till ett mer hållbart och cirkulärt samhälle? Då kanske vi är rätt arbetsplats för dig! Just nu söker vi en driven och serviceinriktad Customer Success Manager till vårt engagerade marknadsteam.

SundaHus hjälper företag och organisationer med att skapa långsiktigt värdefulla byggda miljöer genom enkla och effektiva lösningar för medvetna materialval. Med IT som bas, hög kompetens inom bygg, miljö och kemi samt ett väl utvecklat samarbete med kunder och partners är vi en naturlig del i våra kunders processer. Vår vision är att skapa en långsiktigt värdefull byggd miljö genom att möjliggöra medvetna beslut som främjar människors hälsa och miljön.

Vi erbjuder ett spännande arbete där vi lägger stort fokus på utveckling, dels när det kommer till våra medarbetare att fortsätta utvecklas och bredda sig i sina roller, men även mycket fokus på utveckling kopplat till vår marknadsverksamhet, bolaget och branschen i stort.

Du blir del av ett engagerat team med erfarna kollegor som trivs tillsammans och brinner för att hjälpa kunder med att effektivisera deras processer för att nå uppsatta miljömål.

Rollbeskrivning
Som Customer Success Manager på SundaHus är ditt uppdrag att arbeta med varierande marknadsaktiviteter mot både befintliga och nya kunder och säkerställa att våra kunder får ut det bästa möjliga av våra tjänster. Rollen innebär även ett tätt samarbete med vår säljavdelning och löpande kommunikation internt. På sikt finns även möjlighet att leda vissa projekt internt.

I rollen kommer du bland annat att arbeta med:

• Utbildningar i medvetna materialval och SundaHus Miljödata
• Stödja befintliga kunder i deras arbete med SundaHus system och medvetna materialval, genomföra regelbundna kundmöten, stötta i kunders projekt samt arbeta med projektadministration
• Onboarding och utveckling av nya kunder
• Sälja och utföra miljökonsulttjänster relaterat till SundaHus verksamhet
• Deltagande och genomförande av olika typer av marknadsaktiviteter såsom konferenser, mässor, webinarier etc.

Din uppgift är att vara den sammanhållande länken gentemot våra kunder och vara ett stöd under hela processen samtidigt som du initierar nya affärsmöjligheter. Dina och bolagets kunder är huvudsakligen fastighetsägare. SundaHus kunder finns runt om i Sverige vilket kan innebära resor i tjänsten.

Då ska du söka tjänsten
Som person är du affärsmässig, serviceinriktad och initiativrik och har förmågan att driva processer för att uppnå resultat. Du är lyhörd samtidigt som du har en förmåga att tänka ut nya lösningar och se sammanhang ur kundens perspektiv. Du trivs med att möta människor, att samarbeta och med din pedagogiska läggning och ditt engagemang får du ut ditt budskap både i samband med utbildningar och i andra sammanhang.

Du har en högskoleutbildning inom bygg, teknik, miljö, eller motsvarande område. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta med miljöfrågor eller projektledning och/eller har arbetat i bygg- och fastighetsbranschen. Intresse för teknik och digitala lösningar är en stor fördel för att trivas i rollen.

Dina personliga egenskaper i kombination med engagemang, driv och intresse för att skapa hållbara lösningar och värde för våra kunder är viktigast för oss.

Publiceringsdatum
2022-03-02

Så ansöker du
I denna rekrytering samarbetar vi med Paragera. Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev via formuläret nedan. Vid frågor gällande tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anna Ceder anna.ceder@paragera.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Paragera AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Paragera AB (org.nr 556784-3668)

Arbetsplats
Paragera

Jobbnummer
6395916

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Paragera AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Paragera AB: