Customer Success Specialist till Timma

Cleverex Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-09-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Specialist till Timma" (publicerad 2022-08-01) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cleverex Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2021-09-03

Om företaget
På Cleverex Bemanning arbetar vi med att rekrytera och hyra ut rätt medarbetare till rätt kund. Vårt största fokus ligger på våra kunder, konsulter och kandidater och vårt mål är att du som kandidat ska känna att du hamnat helt rätt!

Om tjänsten
VI söker nu efter en Customer Success Specialist som ska bli en del av Timma, som erbjuder kompletta salongbokningssystem. En stark värdegrund som Timma står på är att alltid sätta människorna först. Det tillämpar dem både hur de behandlar varandra på Timma, och hur de kommunicerar med kunder. Att vara hjälpsamma och pålitliga ligger i deras DNA, och därför är det viktigt att du också värderar det högt.

Timma vill skapa den bästa upplevelsen för sina kunder, från start till slut. Att arbeta i Customer Success teamet är en kombination av att förstå tekniken, kunskap om salongsindustrin och att vara en problemlösande individ. Utöver att arbeta med kundupplevelsen kommer du även att vara behjälplig i kontorssysslor. Du kommer arbeta i tät dialog med kunder och säkerställa att de har det bra. Med självförtroende och en god serviceförmåga kommer du komma långt här!

Du erbjuds
• Moderna verktyg och fantastisk miljö på kontoret i Hornstull, Stockholm
• Start-up miljö med stora möjligheter att växa inom boalget
• Konkurrenskraftig lön
• Förstklassiga kollegor och support inom ditt team
• Snacks och dricka tillhands på jobbet
• Teamdagar och resor utomlands för konferenser

Dina arbetsuppgifter
• Hjälpa kunder att använda Timma till dess fulla potential - allt från integrationer till delande av best practice och utbildningstillfällen
• Arbeta proaktivt med förnyelse av abonnemang
• Skapa och bibehålla starka kundrelationer
• Hitta nya affärsmöjligheter med befintliga kunder, i form av merförsäljning och upselling
• Skapa och förbättra nya sätt att arbeta med kundnöjdhet med teamet

Profil
• Kan kommunicera flytande I Svenska och engelska
• Mycket god serviceförmåga och erfarenhet av kundtjänstarbete
• Viljan att kommunicera genom olika verktyg såsom telefon, e-mail och chatt
• Goda tekniska kunskaper i olika system och datorer
• Grundkunskaper i Windows, Mac, iPhone/Android/Ipad
• Kunskap i Microsoft Office

Vi tror att rätt person för tjänsten är kreativ och nyfiken. Att presentera idéer och ta initiativ faller dig naturligt. Som Customer Success Specialist och kollega är du en mycket god kommunikatör, som reflekteras i både ditt arbete och när du interagerar med teamet.

Övrig information
• Start: Så snart som möjligt, eller med hänsyn till uppsägningstid
• Plats: Stockholm
• Omfattning: Heltid
• Kontaktinfo: Rekryteringsprocessen hanteras av Cleverex och vi hänvisar alla frågor till rekrytering@cleverex.se .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-10-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Cleverex Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "111".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cleverex Sverige AB (org.nr 556903-9166), https://cleverex.se/

Arbetsplats
Cleverex Bemanning AB

Jobbnummer
5942691

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cleverex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cleverex Sverige AB: