Customer Success Agent

Telavox AB / Kundservicejobb / Malmö
2022-02-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer Success Agent" (publicerad 2023-02-22) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Telavox AB i Malmö, Lund, Kristianstad, Halmstad, Växjö eller i hela Sverige

Vi behöver dig! Dig som älskar kommunikation, kunddialoger och är nyfiken på teknik - kom och jobba med oss på Telavox!

Topp 3 för det här jobbet:

Erfarenhet av kundservice, customer success eller account management!

Supergoda sociala skills och drivs av att bygga och vårda kundrelationer

Problemlösare med tekniskt intresse!

Om jobbet
Som Customer Success Agent (CSA) kommer du att ansvara för hela kundresan av våra kunder. Din roll fokuserar på våra befintliga företagskunder inom SME/SOHO segmentet, dvs kunder med 0-70 anställda, som du proaktivt arbetar med att säkerställa att de får ut största möjliga värde som Telavox-kund!

Du ansvarar för leveransprocessen och onboarding av nya kunder och säkerställer att våra kunder har rätt avtalsvillkor samt alla tjänster som de behöver för att kommunicera effektivt - både internt och med sina egna kunder.

Du kommer äga din egen kundstock, och jobbar med hela kundens resa med Telavox - från början med leveransprocessen, uppföljande möten med kunden, fram till omförhandling av avtal.

Detta är din to-do list:

• Att implementera den lösning som våra kunder har köpt
• Säkerställa att kundens behov identifieras och leverera det önskade värdet av vår produkt
• Utbilda kunder i hur vår tjänst fungerar och hur kunden får ut största möjliga värde från vår tjänst
• Omförhandla befintliga kunders avtal och säkerställa att kunden har schyssta kommersiella villkor
• Kontakta dina egna kunder i proaktivt syfte för att säkerställa att upplever värdet av vår produkt
• Att arbeta självständigt och utveckla rutiner samt kravställa på utveckling av våra digitala verktyg

Om dig
För att trivas och vara framgångsrik i rollen som Customer Success Agent så tror vi att du har störst nytta av din starka vilja att ständigt utvecklas och det faktum att du älskar att testa på och lära dig ny teknik och nya system.

Genom ditt naturliga sätt att agera och kommunicera så skapar du ett starkt förtroende, trygghet och entusiasm hos våra kunder. Du är nyfiken på dina kunder och deras behov, vilket gör att du är bra på utveckla dialogen och där identifiera kundnytta och underliggande behov. Vilket leder till att du tillför värde för våra kunder!

Vi tror att en teknisk bakgrund från utbildning eller arbete, och/eller ett tekniskt intresse, som räcker långt! Tidigare arbete i en administrativ roll med flera större arbetsuppgifter och erfarenhet av arbete med CRM-system är också ett plus. Även tidigare erfarenheter inom försäljning ser vi som ett stort plus.

Vi tycker det är toppen om du också:

• Är strukturerad och vass på att prioritera då det skapar förutsättningar för att kunna vara proaktiv i ditt arbete
• Alltid ger ett gott bemötande, god service och därmed bygger långvariga relationer
• Är en go' kollega som gärna hjälper andra och vill ha kul på jobbet
• Har arbetat med någon typ av försäljning
• Gillar att snacka i telefon och hantera ett tangentbord, både när det gäller svenska och engelska

Telavox is the place to be!
Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. We offer Telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centers in one simple platform. Unlike our competitors, we own our platform and develop everything ourselves in-house. Read more about Telavox here (https://telavox.com/).

Today we are a fast-growing and profitable company with +700 m in revenue and +400 Telavoxers in nine countries. In addition to being part of an entrepreneurial and forward-thinking tech company, we can offer you a warm-hearted culture, legendary kick-offs, competence development, great career opportunities, and lots of fun! Read more about our culture, our employees, and business in our Culture Book. (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0)

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-02-18

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Telavox AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Telavox AB (org.nr 556600-7786), https://telavox.com/

Arbetsplats
Telavox

Jobbnummer
6360088

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

                   

Prenumerera på jobb från Telavox AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Telavox AB: