Customer Store Support

Mcare Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mcare Sweden AB i Stockholm, Huddinge, Täby, Uppsala, Eskilstuna eller i hela Sverige

Skulle du vilja vara vårt nya ansikte utåt?
Är du möjligtvis en gadgetintresserad person som samtidigt gillar att hjälpa människor?
Just nu behöver vi stärka upp vårt butiksteam i Stockholms innerstad med en till kundhjälte i vårt Customer Store Support team och vi hoppas att det kan vara rätt position för dig!
Vi vill gärna beskriva oss själva som ett företag i framkant av den nordiska cirkulära ekonomin. Förutom att reparera, återställa, återanvända och återvinna så vill vi också vara en kraft som verkar för att främja en ansvarsfull användning av teknik i största allmänhet.
mcare har nästan 100 kollegor i flertalet städer i Sverige, Norge och Finland.
Vi utför endast service auktoriserad direkt av tillverkare - så våra kunder kan känna sig trygga med oss och lita på att vi alltid utför ett arbete med kvalitet och säkerhet som ledord.
Vi söker Dig som passar in på nedan beskrivning:
Har en hög energi och vill jobba i stundtals fartfylld miljö
Lagspelare ut i fingerspetsarna
Tycker att kundfokus och lyhördhet är A och O.
Har grymma sociala skills
Är detaljerad och strukturerad
Nyfiken & gadgetintresserad

Publiceringsdatum
2022-11-03

Dina arbetsuppgifter
Din uppgift blir att som första kontakt för våra kunder i butik lyssna av och tillsammans sammanfatta ett bekymmer med vad som förmodligen är en människas viktigaste ägodel; telefonen eller datorn. Det är jobbigt när det strular!
Du ser till så att en klar och tydlig gemensam bild tar fast form och kanske redan direkt kan lokalisera en lösning.
Men att laga är inte allt vi gör, Du kommer också sälja tillbehör och tjänster - Vi satsar på att som mervärde erbjuda någonting som kunden vill ha, inte någonting som passar oss som företag. Tänk utifrån och in, inte tvärtom.
Extra meriterande är om du kanske till och med sitter på ett bibliotek av djupare kunskap om portabla enheter, iOS, Mac OS eller Android.
Du har erfarenhet som 1st eller 2nd line teknisk support för dessa operativsystem och produkter - Men det ser vi bara som en plusmeny.
• Låter den roll som vi beskriver intressant för dig?
Skicka in din ansökan till rekry@mcaresweden.se med ditt CV och några rader om varför just du passar i denna roll. Gärna snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Hoppas att vi ses!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-03

Adress
mcare Sweden AB
Sveavägen 28
11134 STOCKHOLM

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Customer Store Support Sthlm".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
mcare Sweden AB (org.nr 559002-5341)
Sveavägen 28 (visa karta)
111 34  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: rekry@mcaresweden.se

Jobbnummer
7139519

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mcare Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mcare Sweden AB: