Customer service till internationellt företag i Arlandastad
Placera Personal AB / Butikssäljarjobb / Sigtuna
2015-02-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Customer service till internationellt företag i Arlandastad" (publicerad 2016-01-19) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Sigtuna,
Österåker,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Placera Personal AB i Sigtuna,
Håbo,
Upplands-Bro,
Upplands Väsby,
Sollentuna eller i
hela Sverige Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen.
Vi söker för kunds räkning två drivna medarbetare till Customer service.
Företaget ingår i en större internationell koncern med lång erfarenhet och är ett etablerat varumärke inom sitt område. På kontoret i Arlandastad arbetar idag 25 personer i en ung miljö präglad av det mindre företagets familjära anda samt den globala koncernens internationella kontakter och händelserika miljö.
Tjänsten
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna varierar mellan dag och kvällsskift. I tjänsten ingår även beredskap en kväll i veckan samt var 6:e helg. Detta är ett långsiktigt uppdrag via Placera Pesonal med start snarast och beröknas pågå till december 2016.
Publiceringsdatum2015-02-11Dina arbetsuppgifterI rollen som Customer service har du följande arbetsuppgifter:
• Hantera försändelser på den operationella avdelningen
• Skräddarsy optimala transportlösningar
• Daglig kontakt med leverantörer som tex. flygbolag
• Ansvara för att försändelser kommer till mottagaren i tid
• Import/ Exportarbete
• Hantera tullärenden
• Se till att interna rapporteringssystem uppdateras
• Packning av varor
KvalifikationerFör att passa i rollen som Customer service ser vi att du har följande bakgrund:
• Gymnasieutbildning
• Erfarenhet av serviceyrket
• Mycket goda kunskaper i engelska
• Goda kunskaper i Word och Excel
• Körkort
För att passa i tjänsten ser vi att du har en stark egen drivkraft, är kvalitetsmedveten samt har en god förmåga att arbeta i grupp. Som person är du även strukturerad, nogrann och tycker om att ta egna initiativ.
Om du är intresserad av tjänsten till Customer service tveka inte att skicka in din ansökan omgående!
Vi tar inte emot ansökningar via post. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet.
Sökord: kundtjänst, customer service
Arbetstider och omfattningHeltid Heltid. Skift samt beredskap/ Omgående - december 2016
ErsättningLöneläge: 20-22.000:- + beredskapsersättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-03-13
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktKlara Eidhagen, Rekryterare 08-586 22 716
FöretagPlacera Personal AB
AdressPlacera Personal AB
Kista Science Tower
16451 Kista
KontorsadressKista Science Tower
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2163768
Observera att sista ansökningsdag har passerat.