Customer Service Associate

Damco Sweden AB / Speditörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla speditörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Damco Sweden AB i Göteborg, Stockholm eller i hela Sverige

Damco är en del av AP Möller Maersk-gruppen och är en av världens ledande leverantörer av spedition och supply chain management tjänster. I mer än 100 år har vi försett våra kunder med transport- och logistiklösningar som stödjer våra kunders sätt de vill göra affärer på, oavsett var i världen de befinner sig.

Våra tjänster och strategiska lösningar är omfattande och anpassade för att möta våra kunders alla behov. Oavsett om det är ett konkurrenskraftigt pris för en brådskande transport eller en strategisk partner som kan identifiera och skapa kortsiktig effektivitet och samtidigt bygga upp en långsiktig konkurrenskraft. Våra team med kunnig logistikpersonal finns alltid redo att hjälpa till.

Vi erbjuder:

Customer Service Associate är kontaktpunkten för våra kunder när det gäller transporter. Vi eftersträvar långsiktigt samarbete med våra kunder där vi som en professionell partner inom transport, logistik och spedition utför våra uppdrag med högsta kvalitet.
Vi erbjuder dig ett utmanade jobb inom speditionsbranschen. Du kommer att få möjlighet att arbeta i en internationell miljö i en bransch som ständigt förändras och utvecklas och du får möjlighet att utvecklas och växa tillsammans med dina arbetsuppgifter.

Publiceringsdatum
2015-05-05

Dina arbetsuppgifter
Du kommer dagligen hantera varierade arbetsuppgifter inom spedition och transport. Du kommer arbeta med mycket kundkontakt, hantera, koordinera och övervaka transportflöden och helhetslösningar som supply chain management.

Vi söker dig som:

• Kan hantera kundrelationer på ett professionellt sätt.
• Har goda kommunikationsfärdigheter.
• Har god förståelse för system och processer.
• Med minst 3 år arbetserfarenhet som speditör.
• Har ett intresse av de finansiella aspekterna av den dagliga verksamheten.
• Trivs att arbeta i team.
• Är bekväm i att hantera större arbetsbelastning utan att tumma på samarbetet med kunder, kollegor och andra inblandade.
• Har viljan och kapaciteten att ta ansvar och leverera utifrån satta mål.
• Känner stolthet över att alltid leverera resultat av högsta kvalitet.
• Är kreativ och inte rädd för förändringar.
• Universitets eller motsvarande utbildning är ett stort plus
• Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.

Du söker tjänsten via vår hemsida www.damco.com ? Career ? Job Oppurtunities ? Vacancies eller via nedan länk.
https://jobsearch.maersk.com/vacancies/publication?pinst=005056A569991ED4BCCEDE37CA5F0EEE

Bifoga personligt brev och CV.

Vi tar ej emot ansökningar via e-mail.

Varaktighet, arbetstid
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Andersson, Customer Service Manager 031-751 24 51

Företag
Damco Sweden AB

Adress
Damco Sweden AB
BOX 8773
40276 GÖTEBORG

Kontorsadress
TERMINALVÄGEN 17
GÖTEBORG

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 031-7512400

Jobbnummer
2278313

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Damco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Damco Sweden AB: