Customer Service

Bravura Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-09-29

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SMP Parts.

Om företaget
SMP Parts finns idag på flera marknader såsom bland annat Sverige, Norge, Tyskland och USA och planen är att bolaget ska växa ytterligare. Genom att bygga vidare på den struktur som är påbörjad och ta ytterligare marknadsandelar med framtidsprodukten tiltrotatorn, som får grävmaskinens produktivitet att öka markant, finns alla möjligheter att lyckas. Tillsammans med säljavdelningen och eftermarknadsexperter kommer du bidra till att driva bolagets förändring mot att bli ett globalt fullskaligt industribolag. För mer information, www.smpparts.com

Dina arbetsuppgifter
Som kundtjänstrepresentant kommer du att vara den primära kontaktpersonen för företagets kunder och spela en viktig roll i att skapa positiva kundupplevelser. Här ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon, mejl och chatt. Din arbetsuppgift innefattar att ge information om aktuella produkter, tjänster, prissättning, leveransalternativ och andra relaterade frågor. Du assisterar även kunder med orderhantering, faktureringsfrågor och returer enligt företagets riktlinjer. Vidare hanterar du och löser kundklagomål och problem på ett effektivt och tillfredsställande sätt, och vidarebefordrar komplexa ärenden till rätt avdelning om så behövs. Frågorna du hanterar är av olika omfattning och svårighetsgrad och du ansvarar för att dina ärenden blir lösta samt att kunden är informerad under hela processen. Du förväntas även delta i utbildningar och möten för att hålla dig uppdaterad om företagets produkter och processer.

• Primär kontaktperson för kunders förfrågningar
• Hantera ärenden via telefon, mejl och chatt.
• Hantera ärenden som exempelvis berör felanmälningar, returer, orderhantering, produktinformation, priser och erbjudanden
• Ansvara för att följa ärenden tills de är lösta eller vidarebefordra till aktuell avdelning om det krävs
• Delta vid utbildningstillfällen för att hålla dig uppdaterad om företagets produkter och processer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Du har tidigare erfarenhet från liknande roll inom kundservice
• God dator- och systemvana, idag används Monitor
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• Mycket meriterande med kunskaper inom tyska och franska

Din styrka ligger i att hjälpa andra och du trivs i en stöttande roll där du får ge service till andra, externt såväl som internt. När ett problem uppstår är du lösningsorienterad och blir motiverad av att kunna ge kunderna förstklassig service och stötta dina kollegor med komplexa ärenden. Du sätter alltid kunden i fokus och lägger ner tid på att skapa god kontakt med dem. Därtill har du en god kommunikativ förmåga och kan formulera dig på ett sätt som gör att du når andra och får fram det du vill säga. Du förväntas ta stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter och ärenden, där du ser till att utförandet bli bra och säkerställer att allt blir slutfört genom att arbeta strukturerat och metodiskt.

Övrig information:

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Plats: Stockholm, Solna.
Lön: Enligt överenskommelse.

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/
Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Mikaela Eliasson
mikaela.eliasson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8154577

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: