Customer Operations Manager till Adnavem i Göteborg

Your Talent AB / Företagsförsäljarjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla företagsförsäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Your Talent AB i Göteborg, Lerum, Kungsbacka, Alingsås, Borås eller i hela Sverige

Adnavem AB är en tech startup inom den globala transport- och logistiksektorn. Affärsmodellen utmanar hur företag traditionellt köper sina transporter. Våra kunder sänker sina transportkostnader, sparar tid och får fullständig överblick över sina transporter när de planerar och bokar via vår online-marknadsplats. Adnavem har en offensiv tillväxtstrategi i en av världens mest digitalt eftersatta branscher. Läs mer på www.adnavem.com

Hos Adnavem arbetar vi agilt och tätt sammanlänkade för att på bästa sätt kunna möta nya utmaningar på vår resa att förändra transport och logistikbranschen. Hos oss kommer du att behöva bidra med all din kompetens, personliga styrkor och ditt nätverk för att vi tillsammans ska nå företagets tillväxtmål. I vår tillväxtfas kommer den som är bäst lämpad (utifrån intresse, kompetens, kontakter och tid) för att lösa ett problem förväntas också bidra för att göra detta.

Tillsammans når vi målen
Du är en del av en resa. Mycket är definierat och mycket är odefinierat. Din uppgift är att tillsammans med ledning och kollegor, baserat på erfarenhet och kunskap definiera hur vi bäst når uppsatta mål. Inom operations möter du befintliga kunder och leverantörer och deras åsikter och behov är extremt viktiga för en hälsosam utveckling av vårt erbjudande och vår plattform. På Adnavem tror vi på teamwork. Alla är lika viktiga och behövs för vår gemensamma framgång. Våra gemensamma värdeord är coachande, mod och nyfiken.

Publiceringsdatum
2018-03-16

Dina arbetsuppgifter
Som Customer Operations Manager på Adnavem ansvarar du för funktionalitet, användarbarhet och kundupplevelsen på vår plattform. Du arbetar kontinuerligt med att vidareutveckla, förenkla och förbättra kundupplevelsen genom att addera funktionalitet och innehåll i takt med att plattformen växer. Du arbetar med hela företagets tjänsteutbud och har ett mycket nära samarbete med kunder, leverantörer och samarbetspartners. Vidare arbetar du med hela flödet av kundens transportprocess, från förfrågning till genomförande och uppföljning. Du ansvarar för att sätta upp rutiner och processer för att bidra till Adnavems fortsatta expansion. Din roll är mycket viktig i organisationen och du har en stor möjlighet att påverka tjänstens utformning. Tjänsten är placerad på kontoret i centrala Göteborg och du rapporterarar till VD.

Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning och ca 10 års erfarenhet av transportbranschen med en gedigen kunskap inom både sjö och flyg. Du är en strukturerad och ordningsam person som alltid har koll och du missar aldrig dina vänners födelsedagar. Du är social och tycker om kundrelationer och visar ett stort engagemang för ditt arbete. Du är mån om att leverera med bra kvalitet och är snabb och personlig i ditt bemötande. Vi tycker att det är lika viktigt att du kan arbeta självständigt som att samarbeta i team. Du är flexibel och prestigelös och tar tag i det som behövs. Du har en förmåga att prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt även under tidspress. Du har ett systemintresse och goda datorkunskaper och behärskar flytande svenska och engelska i tal och skrift.

Övrig information
Adnavem AB är en tech startup inom global transport och logistik. Affärsmodellen utmanar hur företag traditionellt köper transporter och skickar gods över världen. Med hjälp av en digital handelsplats och unika algoritmer skapar Adnavem en användarvänlig miljö för de företag som vill effektivisera hur de köper transporter ch samtidigt få transparens genom hela transportkedjan. Detta medför också ett lägre pris per transporttillfälle då speditörsledet inte längre är bärande. Adnavem har en offensiv tillväxtstrategi i en av världens mest digitalt eftersatta bransch.

Så ansöker du
Rekryteringen sköts av rekryteringsföretaget Your Talent. Ansök på www.yourtalent.se För ytterligare information kontakta rekryteringskonsult Emilia Persson på 0793-355674, emilia.persson@yourtalent.se eller Johan Sjöberg 0761-709851, johan.sjoberg@yourtalent.se

Your Talent är det engagerade konsultbolaget inom rekrytering och search. Vi arbetar med att kartlägga, attrahera och utvärdera talangfulla specialister, chefer och ledare. Det är engagemang, personlighet och kompetens som tillsammans utgör de tre ledorden som kännetecknar Your Talent. Vi ser oss som en partner till våra uppdragsgivare och kandidater där det gäller att bygga långsiktiga relationer där vi tillsammans gör det möjligt att utvecklas. www.yourtalent.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-04-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Your Talent AB

Adress
Your Talent AB
Södra Hamngatan 25
41114 Göteborg

Kontorsadress
Södra Hamngatan 25

Jobbnummer
4027501

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Your Talent AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Your Talent AB: