Customer Office Manager - Sandvik Systems Development AB - Säljledarjobb i Sandviken
Customer Office Manager
Sandvik Systems Development AB / Säljledarjobb / Sandviken
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla säljledarjobb i Sandviken, Ovanåker, Gävle, Hofors
Visa alla jobb hos Sandvik Systems Development AB i Sandviken

Sales & Marketing på Sandvik Systems Development består av ett Customer Office och ett antal kundteam. Som Customer Office Manager ansvarar du för Customer Office och medarbetarna inom kundteamen.

Publiceringsdatum
2007-11-19

Arbetsuppgifter
Du är ansvarig för alla stödjande processer och ska säkerställa att vi jobbar så effektivt och serviceinriktat som möjligt. Medarbetaransvaret innebär långsiktig kompetensutveckling, uppföljning av prestation och mål samt lönesättning.

Personliga egenskaper/Din profil
Som person trivs du med att jobba strukturerat och planerat, är serviceinriktad samtidigt som du är lyhörd och drivande. Du drivs av att se dina medarbetare växa och att coacha dem till framgång.

Lämplig bakgrund

* Vi ser gärna att du har erfarenhet av Sandvik och/eller Sandvik Systems Development
eller liknande verksamheter
* Du har minst fem års erfarenhet av projektledning och/eller processutveckling
* Du har några års erfarenhet av försäljning och marknadsföring
* Du har erfarenhet av kund-leverantörsrelationer
* Du arbetar idag som projektledare, processutvecklare, chef eller liknande.

Kontakt
För ytterligare information är du välkommen att kontakta:
Annalena Larsson, Rekryterande chef, 026-262720

Facklig kontakt
Helena Rosén, CF, 026-262994
Joakim Embretsen, Sif, 026-262836
Tidplan för denna rekrytering:
V 50 Ansökningstid
V 50 Inbjudan till intervjuer
V 50-52 Intervjuer
V 2 Anställningserbjudande
Välkommen in med din ansökan senast 2007-12-10.
För information om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Peopleline 026-26 14 44.

Ansvarig rekryterare:
Anders Pålerfält

Sandvik Systems Development är Sandviks eget konsultbolag för systemutveckling. Vi är drygt 350 medarbetare i Sverige och i ett antal länder i Europa, Asien och Amerika. Vår uppgift är att i nära samarbete med koncernens affärsområden och bolag stödja dem med verksamhetsnära och innovativ IT-utveckling. Verksamheten omfattar analyser och utredningar, projektledning, implementationer och förvaltning. Vi arbetar i en internationell miljö med globala projekt.

Anställningstyp/arbetstider
Heltid/tillsvidare

Ersättning
Enligt avtal

Kontakt
Anders Pålerfält

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2007-12-10
Ange följande referens när du ansöker: job id:295558

Företag
Sandvik Systems Development AB
xxxxx SANDVIKEN
Mer information på http://www.sandvik.com

Jobbnummer
55813

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sandvik Systems Development AB: