Customer Delivery Manager - Amendo Bemanning och Rekrytering AB - Datajobb i Stockholm
Customer Delivery Manager
Amendo Bemanning och Rekrytering AB / Datajobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Amendo Bemanning och Rekrytering AB i Stockholm

We are looking for an interim consultant (Customer Delivery Manager - Sweden) with experience in the following job description for a longer consulting with start ASAP.

Publiceringsdatum
2016-06-07

Dina arbetsuppgifter
Customer Delivery Europe is in the center of our Customers organization and the key contact between the Divisions, Operations and Technology, Global Products & Solutions and other business units.
Customer Delivery Managers take responsibility for working with every stakeholder, internally and externally, to ensure successful delivery of our products in the different markets.

Ensure the end-to-end delivery of business initiatives for the markets. Take ownership of the delivery of solutions after the sale has completed by initiating and driving the complete implementation process with delivery units such as product, franchise and technology, to ensure business requirements are fulfilled and product readiness is guaranteed. Act as key point of contact with customer and sales team. This requires a tight collaboration with different functional entities within Customer Delivery and throughout our customer.
Provide delivery solution consultancy and support pre-sales and business development for country and account managers to ensure that opportunities are assessed and feasible solutions provided
Provide enhanced Project or Program management for strategic and complex initiatives. Maintain a workplan identifying responsibilities, deliverables and processes that must be executed to achieve results. Document and steer specific milestones.
Provide regular updates to customer and our customers senior management. Support the post execution review process including project closing meeting with sales team and customer.
Partner with all regional/country contacts and other internal contacts/functions as applicable to achieve business objectives and increase the customer's overall satisfaction with our customer.

Act as escalation contact for all service level, operational issues. Ensure problems of varying complexity are resolved to the customer's satisfaction and take accountability for the customer's overall delivery satisfaction.
Analyze and optimize customer operational performance.

Kvalifikationer och egenskaper

This function must be performed from Stockholm office. Mobility to other supported countries is expected.
Cultural sensitivity.
The ability to fluently communicate in Swedish is compulsory, in other Nordic languages is a plus, on top of fluent English.
Customer-facing skills
Ability to grasp technology issues and translate them into solutions to problems and/or to address business opportunities.
Project management skills required; Personal organization and priority management.

Om företaget
Our customer is a well known company in card payment.

Om Amendo

Amendo är en av Sveriges ledande aktörer inom interims uppdrag med en tydlig inriktning mot Bank & Finans, Försäkring och Ekonomi. Vi hjälper våra kunder att tillsätta tjänster på chef- och specialistnivå. Vi är ett expansivt bolag med kontor i centrala Stockholm, Göteborg och Sundsvall. Idag är vi ca 300 anställda med målsättning att fortsätta expandera och vara våra kunders naturliga första val. Amendo är ett auktoriserat företag i bemanningsbranschen och kollektivavtal tillämpas.

Varför samarbeta med Amendo?
Amendo är ett bolag med en fantastisk kultur och ett välkänt varumärke. Vi är framgångsrika men aldrig nöjda och vi går till arbetet varje dag med passion. Vi är tillräckligt små för att du ska bli sedd men stora nog att kunna erbjuda dig spännande interims uppdrag hos våra kunder.

Ansök gärna om medlemskap i vår Interims grupp på LinkedIn: https://www.linkedin.com/grp/home?gid=4913168&sort=POPULAR&trkInfo=clickedVertical%3Agroup%2CclickedEntityId%3A4913168%2Cidx%3A2-1-2%2CtarId%3A1449578385418%2Ctas%3Aamendo+interim&trk=tyah">Amendo Interim Management - tillsättning av professionella chefer & specialister

Frågor och kontakt

Vi ser gärna att du skickar in din ansökan omgående då konsultuppdraget är planerat att starta inom kort. Vid frågor är du välkommen att kontakta Åsa Ollert, asa.ollert@amendo.se eller Christofer Seward, christofer.seward@amendo.se . Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-30
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2403
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Åsa Ollert asa.ollert@amendo.se
Christofer Seward christofer.seward@amendo.se

Företag
Amendo Bemanning och Rekrytering AB

Adress
Amendo Bemanning och Rekrytering AB
Brahegatan 10
11437 Stockholm

Kontorsadress
Brahegatan 10, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2891618

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amendo Bemanning och Rekrytering AB: