Customer Care

Efva Attling Stockholm AB - HK / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Efva Attling Stockholm AB - HK i Stockholm

Vi söker en medarbetare på heltid till vår customer care avdelning. Ett vikariat som kan övergå till tillsvidareanställning då vår tidigare medarbetare studerar.
Vi jobbar tätt tillsammans i ett litet team med högt i tak, många bollar i luften och varierande arbetsdag. Vi sitter i huvudkontorets trivsamma lokaler på Söder i Stockholm.
Vi söker dig som har stor egen drivkraft, är noggrann, erfarenhet av att arbeta under eget ansvar och trivs i ett högt tempo.
Tillträde snarast.
Som medarbetare hos Efva Attling Stockholm AB har du kunden i fokus och drivs av att ge service utöver det förväntade.
Vi har förmånen att få hjälpa människor som kommer till oss med positiv förväntan om att hitta presenter till sig själva eller andra samt par som letar efter vigselringar. Du ansvarar för att guida dem rätt via telefon, chatt eller mail så att de blir nöjda och återkommer till oss. Du gillar att arbeta i team enligt riktlinjer och mot uppsatta mål.
Som medarbetare på customer care är dina främsta uppgifter att ha kundkontakt via telefon, mail och chatt, ta emot beställningar och övriga frågor, verka för merförsäljning och ge en hög service till företagets alla samarbetspartners och kunder. Du kommer även att ge support till samtliga av företagets avdelningar samt egna butiker. För att klara av detta behöver man vara insatt i alla avdelningars rutiner och program. Stort fokus ligger på att själv ta reda på saker och hålla sig informerad. Du kommer även att hantera reklamationer, reparationer och ha ett nära samarbete med våra guldsmeder.
Vi söker dig som har stor egen drivkraft, är noggrann, erfarenhet av att arbeta under eget ansvar och trivs i ett högt tempo. Du har en hög social kompetens och du drivs av kontakten med andra människor. Du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundsupport.
Kompetenskrav för att lyckas i rollen:
Strukturerad
Datorvana
Ha en god telefonröst
Besitta hög serviceanda
Stresstålig
Kunna utrycka dig professionellt i båda tal och skrift både på svenska och engelska.
Vara en teamarbetare
Klara av att ha många bollar i luften och arbeta i många program samtidigt
Erfarenhet av SAP eller viljan att lära sig
Flexibel
Prestigelös
Nära till skratt

Du kan självklart identifiera dig med varumärket Efva Attling.
Är du den vi söker? Maila CV samt personligt brev.

Publiceringsdatum
2022-01-18

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-01-27

Företag
Efva Attling Stockholm AB - HK

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Ansökan".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Efva Attling Stockholm AB (org.nr 556583-2614), http://www.efvaattling.com

Ansökan
E-post: sabina.lantra@efvaattling.com

Arbetsplats
Efva Attling Stockholm AB - HK

Kontakt
Teamleader Customer Care
Sabina Lantra
sabina.lantra@efvaattling.com
060172749

Jobbnummer
6258083

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Efva Attling Stockholm AB - HK

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Efva Attling Stockholm AB - HK: