Credit Controller - Office Partner AB - Ekonomiassistentjobb i Stockholm
Credit Controller
Office Partner AB / Ekonomiassistentjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla ekonomiassistentjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Office Partner AB i Stockholm

Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT.
Vi söker nu Credit Controller för rekrytering till ett företag i norra Stockholm.

Publiceringsdatum
2008-03-19

Dina arbetsuppgifter
Kreditbedömning, riskbedömning av kund. Kunduppläggning, löpande hantering av kundreskontra och avstämningar. Påminnelse- och kravhantering, inkasso, räntefakturering, återbetalningar och kassarabatthantering.
Vara behjälplig med att utveckla och förbättra kundreskontrahanteringen.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du har ekonomiexamen från högskolan samt erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
Språkkunskaper i danska eller finska är mycket meriterande!
Ett krav är att du pratar och skriver engelska obehindrat.
Personliga kvalifikationer:
Du är en lagspelare, driven, analytisk, noggrann med hög social kompetens.

Anställningstyp/arbetstider
Tills vidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ange följande referens när du ansöker: credcont-03
Ansökan kan skickas till e-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Företag
Office Partner AB

Adress
Office Partner AB
12932 HÄGERSTEN

Kontorsadress
Sparbanksvägen 14
HÄGERSTEN

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7440240
Faxnummer: 08-186867
E-postadress: helena.tellberg@officepartner.se

Jobbnummer
168867

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Office Partner AB: