Coordinator till 7A Conference & Event

7A Sevena AB / Kulturjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kulturjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 7A Sevena AB i Stockholm

Gillar du människor och möten? Är du en lagspelare, som har hög känsla för service och förmåga att vara professionell på ett personligt sätt? Känner du att du skulle trivas i en kultur som bygger på omtanke, engagemang, innovation och glädje? Hos oss blir du del av ett snabbrörligt företag och får möjlighet att arbeta med ett engagerat och sammansvetsat team - där din insats kommer att göra skillnad.

Vi söker dig som

• Har en varm servicepersonlighet, en positiv anda och ett prestigelöst sätt att vara
• Är bra på att bygga relationer och förstår betydelsen av att skapa trygghet för kunden genom din professionalitet och ditt bemötande
• Drivs av att arbeta mot tydliga mål och tycker det är kul med merförsäljning
• Är innovativ, handlingskraftig och ser lösningar framför problem
• Gillar (bitvis) högt tempo och kan planera din arbetstid på ett effektivt sätt

Vad ingår i rollen?

• Planera och genomföra bästa möjliga arrangemang utifrån kundens behov och förväntningar, allt från heldagskonferenser, företagsevent och mässor till privata fester
• Finnas tillgänglig för våra gäster och vara delaktig i olika typer av service i genomförandet på plats, t ex iordningställande av lokaler, servering etc
• Leverantörskontakter och beställningar, uppföljning och administration efter genomförda arrangemang, inventeringar etc
• Tillsammans med dina kollegor arbeta utifrån våra värderingar för att skapa bästa möjliga kundupplevelse och sträva efter att vi håller "7A-standard" i alla led

Vad har du med dig?

• Några års erfarenhet från liknande roll inom konferens-/ restaurangverksamhet, där du planerat och genomfört större event och middagar
• Väl utvecklat sinne för detaljer och förmåga att arbeta självständigt och strukturerat
• Mycket god datorvana med kunskaper inom främst Word och Excel

Dessutom önskar vi att du är en kommunikativ person, som är duktig på svenska och engelska, i både tal och skrift. Det är också meriterande om du har viss säljerfarenhet.

Bli en del av vår vision

Som en del av teamet på 7A blir du en viktig pusselbit i att leverera på vår vision - "att skapa en upplevelse utöver det förväntade". Vi ser gärna att du gillar att ha roligt på jobbet och uppskattar att arbeta med ett glatt gäng på ett företag där det ibland kan svänga snabbt. Vad vi gör vet du kanske redan, om inte finns all information på vår hemsida (https://7a.se/).

Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Sista ansökningsdatum: 2022-07-20, urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan direkt!

För ytterligare information vänligen kontakta:

Eva Bloch, Head of People & Culture

Tel 08 586 107 24, eva@7a.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2022-07-05

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
7A Sevena AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
7A Sevena AB (org.nr 556662-0018), http://www.7a.se

Arbetsplats
7A

Kontakt
Eva Bloch
eva@7a.se
0703425722

Jobbnummer
6801280

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 7A Sevena AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 7A Sevena AB: