Controller Sökes För Uthyrningsuppdrag

Just in Time Human Resources / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Just in Time Human Resources i Stockholm

Är du en självständig och driven controller som söker efter ny utmaning? Då har vi på Just In Time Human Resources uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2014-04-02

Om tjänsten
Som controller arbetar du på en avdelning som ger support mot den egna organisationen samt arbetar aktivt för att teamet ska nå sina mål gällande materialkostnader och investeringar. Under en arbetsdag kan du komma att arbeta med att säkerställa kostnadsberäkningar, tillhandahålla finansiella analyser samt genomföra ad hoc-analyser på eget eller andras initiativ. I rollen som controller ingår att göra utredningar och avstämningar samt arbetar med budget. Vidare kommer du att arbeta med att utveckla processer och verktyg för att förbättra kostnadskontrollen.
Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag i Stockholm. Arbetet är på heltid, vardagar. Uppdraget är med omgående start och beräknas pågå till mars 2015.
Start: Omgående
Varaktighet Tom mars 2015
Uppskattad omfattning: Heltid
Placering: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Vi söker dig som
För att snabbt komma in i rollen tror vi att du har ett par års erfarenhet av rollen som controller och har haft liknande arbetsuppgifter samt har god insyn av kostnadskontroll och tillverkning inom bilindustrin. Har du en eftergymnasial examen inom området ekonomi och känner dig bekväm med att använda engelska och svenska som arbetsspråk är du rätt person för detta uppdrag.
Är du som person kommunikativ, analytisk och noggrann samt har ett starkt affärsfokus kommer du att trivas utmärkt med dina arbetsuppgifter. För att passa in på avdelningen är du flexibel och har en positiv inställning. Du som är strukturerad, serviceinriktad och har ett analytiskt tankesätt kommer att nå stor framgång i denna roll. Du kommer att erbjudas en anställning inom vår uthyrningsverksamhet

Vad vi kan erbjuda dig
Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Just In Time Human Resources, men arbeta ute hos en av våra kunder.
Hos oss får du möjlighet att skaffa dig erfarenheter från olika arbetsplatser och branscher samt chans att bygga upp ett stort kontaktnät. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag.

Företag
Just in Time Human Resources erbjuder bemanning- och rekryteringstjänster inom område Ekonomi/Finans och Marknad. Vi finns i Stockholm och har arbetat inom bemanning sedan 1996. Vårt motto är att: leverera exakt det som kunden efterfrågar då det är aktuellt - Just in Time.
Vi söker ständigt efter kandidater till våra uppdragsgivare. Är du inte aktuell till en specifik tjänst behåller vi gärna dina uppgifter för att kunna kontakta dig framöver.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
Uppdraget är med omgående start och beräknas pågå till mars 2015.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@justintimehr.se

Företag
Just in Time Human Resources

Adress
Just in Time Human Resources
Värmdövägen 186
13141 Nacka

Kontorsadress
Östermalmstorg 1
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-23 60 10
E-postadress: jobb@justintimehr.se

Jobbnummer
1828416

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Just in Time Human Resources

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Just in Time Human Resources: