Contract Advisor till internationellt företag

PerformIQ Work AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
2017-10-02
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Contract Advisor till internationellt företag" (publicerad 2017-10-10) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PerformIQ Work AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Tjänstebeskrivning
Är du en ansvarstagande och effektiv person? Har du goda erfarnheter av SAP och Excel? Då kan du vara den vi söker till rollen som Contact Advisor!

Som Contract Advisor kommer du främst att arbeta som projektstöd inom kontraktshantering, bonusar samt med förändrings- och förbättringsarbete.

Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
• Uppdatering av kund-masterdata i SAP och Excel
• Se över kontrakt i pågående projekt
• Vara behjälplig till andra avdelningar med liknande arbetsuppgifter

Du kommer vara en del av ett team av Contract Advisors i vår nordiska verksamhet. Du kommer att vara ett stöd och bollplank vs finansorganisation vid månadsslut och andra avdelningar, såsom marknadsavdelningen i andra processer.


Krav på person
Vi söker dig som har goda kunskaper i Excel, SAP och i engelska språket, såväl tal som skrift då det är kundens koncernspråk. Vi ser även att du har en god förståelse inom finans och kan hantera stora dataflöden.

Det är meriterande om du har en universitetsutbildning inom företagsekonomi eller motsvarande, men har du lång erfarenhet inom försäljning, orderhantering och prissättningskontroll eller har haft en roll som junior business controller så är det också uppskattat.

Vi söker en professionell och energisk person med mycket driv, som tycker om att arbeta i en mycket snabbföränderlig och tempofylld miljö. Då företaget ställer höga krav på ansvar förväntas det att du ska vara ansvarsfull och orädd som person. Det är även viktigt att du har ett starkt driv. Viktigt är att du är social och kan arbeta självständigt, men tycker även om att arbeta i grupp. Du ska vara kundserviceinriktad och ha ett analytiskt tänkande.


Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid (37,5 tim/vecka) året ut
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Stockholm

För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange gärna vilken aktivitet du har utövat.

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos en av våra kunder.
Eventuella frågor besvaras av Matilda Agdur, konsultchef, på 073 353 75 09. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande.


Företagspresentation
PerformIQ söker för kunds räkning en Contract Advisor för ett heltidsuppdrag med start omgående till och med årsskiftet. Vår kund är ett välkänt oljeföretag som tillhandahåller tekniskt avancerade smörjmedel och tjänster. Tjänsten är placerad i trevliga lokaler i en internationell miljö på företagets Stockholmskontor. Du kommer att ingå i teamet för den nordiska verksamheten som har hand om kundlönsamheten i företaget.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader

Publiceringsdatum
2017-10-02

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-10-20
Ange följande referens när du ansöker: 3048
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Matilda Agdur

Företag
PerformIQ Work AB

Adress
PerformIQ Work AB
Sveavägen 159
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 159

Jobbnummer
3727699

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PerformIQ Work AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PerformIQ Work AB: