Community Manager Till Centralt Kontorshotell I Göteborg

Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Göteborg, Mölndal, Härryda, Stenungsund, Helsingborg eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en Community Manager som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i augusti.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN
Ryska Posten Bemanning söker nu en social och engagerad person som vill arbeta heltid som Community Manager. I rollen som Communuty Manager kommer du sälja in bolaget och se till att fler köper tjänsten. Du kommer även utföra och gå på olika nätverksträffar, skapa kontakter och se till så alla kunder är nöjda samt lösa alla kunders problem.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer bli anställd hos oss på Ryska Posten Bemanning och uthyrd till vår kund.

Publiceringsdatum
2018-07-05

Dina arbetsuppgifter
Som Community Manager kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:

Sälja in bolaget och få in fler kunder

Skapa en fantastisk arbetsplats och se till att alla kunder är nöjda

Lösa kundernas problem

Anordna olika nätverksträffar

Gå på nätverksträffar och skapa relationer

Och mycket mer!

VI SÖKER DIG SOM

Har tidigare erfarenhet från försäljning och marknadsföring/sociala medier

Pratar och skriver svenska och engelska flytande

Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom OfficepaketetsamtOutlook

Är praktiskt lagt och är van att arbeta i olika system samtidigt

Är en duktig kommunikatör och är van att hantera olika människor

Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, strukturerad och flexibel. Du trivs med att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat.

ÖVRIG INFORMATION

Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa påsandra.backman@rpbemanning.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sandra Bäckman sandra.backman@rpbemanning.se

Företag
Ryska Posten Bemanning

Adress
Ryska Posten Bemanning
Götgatan 16
41105 Göteborg

Kontorsadress
Götgatan 16, Göteborg

Jobbnummer
4243150

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten Bemanning: