Client Services Consultant till Upgraded People

Bravura Sverige AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-11-01

Om tjänsten
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Upgraded People.

Om företaget
Upgraded People AB arbetar med konsultförmedling och binder samman konsulter och uppdragsgivare inom flertalet branscher. Genom att förbättra sina kunders kompetensförsörjning bidrar företaget till att rätt person hamnar på rätt plats i rätt tid. Som anställd på bolaget ingår du i ett innovativt och ambitiöst team med erfarenhet inom HR, IT och försäljning. Här får du möjligheten att självständigt utveckla dig själv och organisationen i samarbete med ett stort antal kunder samt ett dynamiskt och hjälpsamt team som brinner för att göra affärer.

Hos Upgraded People erbjuds du att komma in i ett ungt och fartfyllt tillväxtbolag där du får kunskap inom IT. Du får möjlighet att lära dig arbeta och hjälpa deras offentliga kunder samtidigt som du hjälper personer till ett nytt jobb. Vidare tar du eget ansvar och planerar dina egna dagar. Du samarbetar tätt med dina kollegor och till en början får du en introduktion som gör dig bekväm i rollen. Upgraded People genomsyras av en generös och händelserik företagskultur präglad av stor gemenskap.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Client Services Consultant arbetar du dedikerat mot några få betydelsefulla kunder i den offentliga sektorn. Du ansvarar för helheten till dessa konton, att ramavtalet följs och för helhetsleveransen till dessa kunder. Vidare ansvarar du för att förse dem med rätt kompetens och arbetar relationsbyggande med kundnöjdhet som mål. Rollen är av bred karaktär och innefattar flertalet arbetsuppgifter som du tar eget ansvar för. I arbetet ingår bland annat att genomföra search i externa kanaler och bearbetning av CV i det interna nätverket. Därtill förhandlar du arvode och villkor med leverantörer och förberedande samtal med kandidater inför kundintervjuer. Kontakt med leverantörer och kunder sker via telefon, mejl och face to face.

• Underhålla och vidareutveckla företagets befintliga relationer bestående av leverantörer och kandidater
• Skapa, granska och ändra material som ska skickas in till kund
• Arbeta efter skarpa deadlines enligt ramavtal
• Matcha kandidater med kundens behov genom search i externa och interna kanaler
• Förhandla arvode och villkor med leverantörer och kunder
• Förberedande samtal med kandidater inför kundintervjuer

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 2 års arbetslivserfarenhet inom service, IT, HR eller rekrytering
• Tidigare erfarenhet av kundkontakt
• Erfarenhet av att arbeta mot mål och skarpa deadlines
• God administrativ förmåga
• Flytande i svenska och engelska i tal och skrift

För att lyckas i rollen är du en lösningsorienterad och uthållig person som arbetar kvalitetsmedvetet och noggrant. Du drivs av att skapa och upprätthålla goda relationer vilket grundas i ditt intresse för försäljning och att göra affärer. Vidare är du strukturerad med ett metodiskt arbetssätt där du alltid strävar efter att göra kunden nöjd. Du får i rollen mycket utrymme för kreativitet från dag ett, vi ser därför att du trivs i en miljö där du får möjligheten att utveckla både dig själv och organisationen på daglig basis. Teamet du tillhör präglas av entreprenörsanda, affärsfokus samt viljan att finna rätt person till rätt plats. Det är därför av stor vikt att du har ett genuint intresse av att göra både kunder och kandidater nöjda.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Fast grundlön + bonus

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-12-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Sara Arvidsson
sara.arvidsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
8232772

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: