Chefsassistent till internationellt teknikbolag

TNG Group AB / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos TNG Group AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Som assistent och administrativ koordinator hos vår kund på Lindholmen i Göteborg är du ett viktigt stöd åt flera chefer.

I jobbet som chefsassistent är ingen dag den andra lik! Du arbetar både administrativt och operativt i en omväxlande roll, där du blir en nyckelperson åt flera av företagets chefer. Ett perfekt jobb för dig som älskar struktur och administration och brinner för att ge service till andra.

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Här ges du möjligheten att fortsätta din karriär som chefsassistent, administratör och koordinator hos ett spännande internationellt teknikbolag med härliga lokaler centralt på Lindholmen. Du arbetar som konsult via oss på TNG, med chans till förlängning eller överrekrytering efter uppdragets slut.

För oss på TNG är det också oerhört viktigt att du som konsult trivs och känner dig trygg i din anställning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. Det innebär att du som konsult omfattas av kollektivavtalets villkor för exempelvis lön, försäkringar, tjänstepension och semester. Du omfattas också av våra övriga förmåner såsom friskvårdsbidrag och företagshälsovård.

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

I denna roll fördelar din tid som chefsstöd för framförallt HR-chef och VD, där du självständigt och proaktivt hjälper till att strukturera upp deras arbetsdagar och avlasta med administrativa uppgifter. Du kan även få stötta ekonomiavdelningen med viss administration, exempelvis enklare fakturahantering.

Jobbet kan se olika ut från dag till dag men i arbetsuppgifterna ingår exempelvis:

* Planera och boka resor och möten åt både HR-chef och VD
* Administrera reseräkningar (sammanställa och registrera i system)
* Kontrollera och skanna fakturor
* Förbereda mötesrum, köpa lunch/fika etc.
* Skriva mötesprotokoll och förbereda presentationer

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

Du arbetar i en dynamisk miljö i ett internationellt, teknikdrivet företag. Kontoret ligger på Lindholmen, med nära till allt - butiker och restauranger med soliga uteserveringar vid vattnet. Med buss eller färja tar du dig till och från centrala Göteborg på några minuter.

VEM ÄR DU?

Eftersom du kommer stötta flera chefer parallellt krävs att du har lätt att prioritera din tid och är lyhörd inför andras behov. Du har med fördel tidigare erfarenhet från en administrativ och stödjande roll, som exempelvis chefsassistent eller sekreterare.

Du kommer att arbeta mycket i företagets olika ekonomi- och affärssystem, varför vi ser att du har lätt att ta till dig nya system. Du är en van användare av Officepaketet, särskilt Word, Excel och PowerPoint.

Du kommer dagligen använda dig av både svenska och engelska, vilket kräver att du behärskar båda språk på en professionell nivå i tal och skrift.

INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta ute hos vår kund. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2017-02-24

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Feldt 031-7612221

Företag
TNG Group AB

Adress
TNG Group AB
Korsgatan 3
41116 Göteborg

Kontorsadress
Korsgatan 3

Jobbnummer
3339439

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från TNG Group AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos TNG Group AB: