Chef Trafikledning/Schema

Swedbank Kundcenter / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Swedbank Kundcenter i Stockholm, Göteborg, Östersund, Piteå eller i hela Sverige

Med 4 miljoner privatkunder och 300 000 företagskunder är Svensk bankverksamhet Swedbanks största affärsområde. Tillsammans med sparbankerna erbjuder vi kunderna många fysiska mötesplatser, ett dygnet runt-öppet kundcenter och bankens digitala kanaler.


Om jobbet Som chef för trafikledning/schema ansvarar du för en enhet med 10 medarbetare. Uppdraget omfattar att utifrån historik, förändrat kundbeteende, kommande kundaktiviteter och digitala leveranser skapa rätt förutsättning för bemanningsplanering, effektivitet och produktivitet i kundmötet inom Kundcenter.

Kompetenser som krävs för att lyckas i rollen Du bör ha tidigare erfarenhet inom logistik, produktionsplanering eller annan verksamhet med stora flöden, snabb förändringstakt och korta cykler som kräver snabba beslut. Utbildning inom logistik, produktionsplanering är meriterande

Du kanske tidigare har jobbat med Produktionsplanering gärna inom livsmedelsindustri eller annan verksamhet som kräver korta och snabba cykler
Resursstyrning inom vård/omsorg
Erfarenhet inom annat kontaktcenter som har stora flöden av inkommande samtal/kontakter
Möjliga nästa karriärsteg Affärschef inom Kundcenter
Annan chefsbefattning inom Swedbank
Varför jobba med oss? Vi jobbar intensivt med att ständigt förbättra vår verksamhet, med bättre tekniska lösningar för våra kunder samt för att öka vår kundnöjdhet. Kundcenter inom Swedbank är idag en viktig kontaktväg för kunder som på ett enkelt och snabbt sätt vill komma i kontakt med banken via telefon eller andra digitala kanaler. Du kommer ha en viktig funktion tillsammans med ditt team för att skapa rätt förutsättningar för verksamheten.

Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.

Inte något för dig? - tipsa en kollega om jobbet!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-09-07

Ersättning
Enligt avtal/överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-09-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Chef: Camilla Robinson Seippel +46 8 58594229
Finansförbundet: Anna-Maria Brehmer +46 8 58594045
SACO: Anna Hermansson +46 8 58590526

Företag
Swedbank Kundcenter

Adress
Swedbank Kundcenter
10534 Stockholm
10534 Stockholm

Kontorsadress
10534 Stockholm

Jobbnummer
3684256

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Swedbank Kundcenter

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Swedbank Kundcenter: