Central Support Agent

MyNewsdesk AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos MyNewsdesk AB i Stockholm, Göteborg, Malmö, Umeå eller i hela Sverige

Vi är kända för mycket men tre saker vi är lite extra stolta över är kamratandan bland våra anställda, våra kunder och vår produkt som är "kick ass" bra och som aspirerar på att vara världens bästa digitala PR-tjänst. Vi har ca 4000 kunder och dom vill vi vårda ömt. Vi söker därför ytterligare en person till vår kundservice.

Vi söker dig som är:

• Serviceminded
• Effektiv (snabb och lösningsorienterad)
• Kundfokuserad
• Klarar ett högt tempo
• Stresstålig
• Noggrann
• Lagspelare
• Data- och webbvan

Tidigare erfarenhet från Teknisk Support/Second Line är väldigt meriterande.

Det är också viktigt att du behärskar både svenska samt engelska flytande i tal och skrift då vi är ett internationellt företag med all intern kommunikation på engelska. Du kommer vara stationerad i Stockholm så svenska kommer vara det vanligaste språket gentemot våra kunder, men även engelska kommer förekomma.

Som Central Support Agent är det du som sköter den dagliga driften på Mynewsdesk kundserviceavdelning. Du är alltid inloggad på telefonen och livechatt. Med ett leende på läpparna tar du emot ärenden från våra kunder och medarbetare och hanterar dem. Du vidarebefordrar även samtal och mail till ansvarig medarbetare då ärendet inte kan eller ska lösas av dig. Du är den första kontakten med kunden och sätter därför standarden på vår servicenivå. Vi har stora ambitioner med vår kundservice.

Publiceringsdatum
2016-01-23

Dina arbetsuppgifter
• Hantera alla inkommande ärenden via våra kanaler (telefon, chatt, mail, supportforum)
• Vara länk mellan kund och rätt person/team på Mynewsdesk
• Eskalera och följa upp på tekniska ärenden till vår Tekniska Support
• Administrativt arbete
• Felsökning
• Problemlösning
• Logga ärenden i våra system (Desk, Salesforce)
• Publicering av kunders material i deras nyhetsrum

Om Mynewsdesk:

Vi är Sveriges ledande utvecklare av digitala PR-tjänster. Vi gör det möjligt för företag, journalister, bloggare och opinionsbildare att få träffsäker exponering. Som världens första sajt för utbyte av företagsnyheter matchar Mynewsdesk intresserade användare med relevant information- som pressmeddelanden, dokument, videor och bilder - helt på användarnas villkor. Allt material sökmotoroptimeras omedelbart och publiceras automatiskt i sociala medier som Facebook, Twitter, Flickr, WordPress och Slideshare

Är det dig vi söker och är du intresserad av att jobba på en härlig arbetsplats så sök med en gång. Vi intervjuar löpande och tillsätter tjänsten så snart vi hittar rätt person.

Om du vill veta hur det är att arbeta på Mynewsdesk så kika in på http://www.mynewsdesk.com/people

Välkommen med din ansökan!

Rock on!

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Ansök via länken Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Mynewsdesk AB

Adress
Mynewsdesk AB
Rosenlundsgatan
11853 Stockholm

Kontorsadress
Rosenlundsgatan 40
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-644 89 50

Jobbnummer
2631859

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från MyNewsdesk AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos MyNewsdesk AB: