Bygghemma.se söker avdelningsledare för vår Reklamationsavdelnin

Bygghemma Sverige AB / Butikssäljarjobb / Oskarshamn
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Oskarshamn, Mönsterås, Högsby, Hultsfred, Borgholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bygghemma Sverige AB i Oskarshamn, Kalmar, Linköping, Jönköping, Örebro eller i hela Sverige

Bygghemma.se söker avdelningsledare för vår Reklamationsavdelning
Bygghemma Group är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden. Bolagets kultur kännetecknas av resultatfokus och stark entreprenörsanda och vi växer såväl organiskt som genom en aktiv förvärvsstrategi. För vår fortsatta tillväxt söker vi nu Avdelningsledare för vår Reklamationsavdelning, med placering i Malmö eller Oskarshamn.

Vad vi söker
Vi söker nu en Avdelningsledare till vår reklamationsavdelning. Du har en hög servicenivå, är proaktiv och ansvarstagande. Som person är du noggrann, stresstålig och van vid högt tempo. Du ska kunna arbeta självständigt och trivas med kundkontakt.
Som Avdelningsledare kommer du att ansvara för drift och planering av vår reklamationsavdelning, vilken har i uppgift att hantera reklamationsrelaterade kundärenden. Ditt fokus blir att arbetsleda teamet till att utföra ett arbete med hög kvalitet, lösningsfokus samt att nå uppsatta mål. Du kommer att coacha och deltaga i lösningsarbetet på daglig basis, samtidigt som du förväntas driva förbättringar inom hela organisationen, med syfte att höja kvaliteten och därmed minska antalet reklamationer som behöver hanteras. Som person är du driven och orädd, tycker om att ta initiativ samt trivs med att arbeta med såväl personal som med kunder.

Du ska trivas med att alltid söka nya, bättre och effektivare svar och lösningar. Bygghemma vill ständigt förbättra servicenivån gentemot kund, genom att aldrig sluta lära och att se vårt arbete genom kundens ögon. Vi erbjuder ett omväxlande och utmanande arbete i ett spännande och snabbt växande företag med stora möjligheter att utvecklas.

Publiceringsdatum
2017-12-11

Arbetsuppgifter
• Planera och fördela det dagliga arbetet
• Uppföljning av komplexa reklamationsärenden, hantera och följa upp dem mot kund såväl som leverantör och medarbetare
• Bedömning av att lösningsbeskrivningar ligger inom ramen för gällande lagar och regelverk, såsom Konsumentköplag och Distansavtalslagen
• Schemaläggning
• Utbildning av personal

Profil
• Orädd men lyhörd och serviceinriktad
• Lätt för att förstå och lära sig nya produkter och system
• Trivs med höga prestationskrav
• Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift

Om Bygghemma Group
Bygghemma Group är en ledande e-handelskoncern som erbjuder ett oöverträffat sortiment av välkända varumärken och egna varumärken inom byggvaror och heminredning. I gruppen arbetar idag cirka 500 medarbetare och omsätter drygt 3 miljarder. Bygghemma.se grundades 2006 och har expanderat till en nordisk koncern med 25 webbutiker: bygghemma.se, bygghjemme.no, byghjemme.dk, taloon.com, netrauta.fi, talotarvike.com, frishop.dk, byggshop.se, badshop.se, golvshop.se, stonefactory.se, polarpumpen.se, lindstrombad.se, golvpoolen.se, trademax.se, trademax.no, trademax.dk, trademax.fi, chilli.se, chilli.no, furniturebox.se, furniturebox.no, furniturebox.dk, furniturebox.fi och kodin1.fi

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-01-19
Ange följande referens när du ansöker: Ledare Reklamationsavd 2017

Företag
BYGGHEMMA SVERIGE AB

Adress
BYGGHEMMA SVERIGE AB
BOX 70
57230 OSKARSHAMN

Kontorsadress
POSTMÄSTAREGATAN 18

Jobbnummer
3847539

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bygghemma Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bygghemma Sverige AB: