Butiksansvarig, Hjälpmedel Västerbotten, Umeå

Västerbottens läns landsting, Hjälpmedel Västerbotten / Ekonomijobb / Umeå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomijobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Västerbottens läns landsting, Hjälpmedel Västerbotten i Umeå

Vi bygger en god hälsa och en bra livsmiljö i Västerbotten - vill du vara med och göra skillnad? Vårt huvuduppdrag är hälso- och sjukvård, tandvård, habilitering, rehabilitering och folkhälsoarbete. Landstinget ansvarar också för den högspecialiserade sjukvården inom norra sjukvårdsregionen samt för forskning, utbildning och utveckling. "Ständigt bättre - Patienten alltid först!" är vår värdegrund och kompass när vi dagligen arbetar för en rättvis välfärd.

Vi söker nu en butiksansvarig till Hjälpmedel Västerbottens hjälpmedelsbutik i Umeå.

Hjälpmedel Västerbotten är en specialistfunktion inom hjälpmedels- och tolkområdet. Vårt uppdrag är att stödja kunder i
deras arbete att tillgodose brukares behov av hjälpmedel och ge tolktjänst till brukare.
Vi är verksamma i hela länet och finns representerade i Umeå, Skellefteå och Lycksele med 90 medarbetare fördelade på
fyra avdelningar, där denna tjänst ingår i produktförsörjning. Verksamheten är till stora delar intäktsfinansierad via avtal
med kommuner och enligt överenskommelse med landstinget.

Verksamheten bedrivs med processorienterat arbetssätt. Hjälpmedel Västerbotten har även en hjälpmedelsbutik som säljer bl.a. hjälpmedel där vi nu har behov av en butiksansvarig




Publiceringsdatum
2018-01-19

Arbetsuppgifter
Du som butiksansvarig innehar en viktig roll för att driva och utveckla vår hjälpmedelsbutik. Vi vill att du är affärs- och
kundorienterad

Dina arbetsuppgifter
• Försäljning
• Kassahantering
• Space management
• Produktexponering
• Produktutbud
• Inköp och lager
• Försäljningsanalyser
• Butiksförsäljning
• Butiksutveckling

Även andra uppgifter kan ingå i tjänsten.



Kvalifikationer
Lägst 3 års gymnasial utbildning och erfarenhet från butiksförsäljning och butiksansvar.

Ett professionellt bemötande och hög social kompetens är en ledstjärna för vår personal.

Du ska ha god förmåga att
uttrycka dig i tal och skrift. Du bör ha god datorvana och grundläggande kunskaper i Office programvaror.
Du ska ha bra ordningssinne. Engagemang och drivkraft är andra viktiga egenskaper i detta uppdrag. Du förutsätts ha en god förmåga att
arbeta självständigt men även samarbetsförmåga värdesätts högt.


ÖVRIGT
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Vi använder e-rekrytering för att effektivisera och kvalitetssäkra rekryteringsarbetet. Alla dina uppgifter sparas på ditt CV-konto och du kan enkelt logga in och uppdatera dina uppgifter när du vill. Fyll därför i dina uppgifter så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Uppgifterna behandlas och sparas enligt personuppgiftslagen (PUL).

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Dagtid. Tillsvidareanställning, tillträde: Snarast.

Ersättning
Enligt avtal.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-04
Ange följande referens när du ansöker: A748646
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Marina Bergström 076-837 42 59

Företag
Västerbottens läns landsting, Hjälpmedel Västerbotten

Adress
Västerbottens läns landsting, Hjälpmedel Västerbotten
Mariehemsvägen 14
90654 Umeå

Kontorsadress
Mariehemsvägen 14 90654 Umeå

Jobbnummer
3914360

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Västerbottens läns landsting, Hjälpmedel Västerbotten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Västerbottens läns landsting, Hjälpmedel Västerbotten: