Business Support

Willis AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Willis AB i Stockholm, Örebro eller i hela Sverige

Business Support

Drivs du av att göra nytta på jobbet och känna att ditt arbete gör skillnad? Strävar du efter en utmanande och lärorik roll inom en organisation i ständig förändring? Om du trivs med att arbeta med varierande uppgifter där du självständigt driver dessa framåt, så har du hittat rätt.

Publiceringsdatum
2019-03-29

Dina arbetsuppgifter
I din roll kommer du att arbeta med att stötta två av våra konsultteam med placering på huvudkontoret i centrala Stockholm. Det här är en utmanande och lärorik roll som passar dig som trivs med att arbeta i en supporterande roll, i en föränderlig miljö och med många olika arbetsuppgifter. I den här rollen kommer du bland annat att arbeta med följande:

• Förberedelse av kundmaterial, såsom korrekturläsning av rapporter och dylikt
• Färdigställa och hantera kundavtal
• Utskrift och produktion av dokument, offerter, presentationer och annat material
• Bistå med olika administrativa uppgifter såsom resebokningar, utläggsredovisningar och kalenderinbjudningar
• Koordinera events i samband med kundarrangemang, interna möten och kickoffer
• Bistå vid månadsfakturering
• Förbereda och medverka på våra teammöten

Rollen kan vara både en deltidsanställning (minst 60%) eller en heltidsanställning.

Dina personliga egenskaper
Dina personliga egenskaper väger tungt och vi ser gärna att den som söker har ett stort driv och nyfikenhet att lära dig nya saker. Du är någon som sätter laget före jaget och som förhåller dig prestigelöst till olika typer av arbetsuppgifter och ansvarsområden. Du är proaktiv i ditt arbetssätt och trivs med att vara spindeln i nätet och därigenom kommunicera och supportera inom ditt område.

Eftersom du löpande kommer ha kontakt med såväl lokala som internationella kollegor ser vi att du har stor social kompetens och lätt att skapa goda och förtroendeingivande relationer med personer i din omgivning.

Bakgrund
Du ska kunna uttrycka dig väl i tal och skrift på engelska då du kommer att arbeta i en internationell miljö. Vi ser gärna att du har minst en gymnasieexamen samt har goda kunskaper i MS Office, framför allt Excel. Tidigare erfarenhet av en supporterande roll eller annat serviceyrke är meriterande men inte ett krav.

Ansökan och mer information
Vi vågar påstå att vi är ett spännande företag att jobba för då vi är ett internationellt bolag präglat av öppenhet, prestigelöshet och nära samarbete mellan olika funktioner och team. Öppenhet är en självklarhet och det är genom det vi kan växa, både som organisation och för dig som medarbetare. Har du frågor om tjänsten, kontakta Frida Lundholm, HR Assistent, på frida.lundholm@willistowerswatson.com.

Vi hoppas att vi har fångat ditt intresse och ser fram emot din ansökan, urval sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Företaget
Willis Towers Watson är en ledande global rådgivare och försäkringsförmedlare. Med rötter tillbaka till 1828 verkar Willis Towers Watson idag på samtliga kontinenter med mer än 45 000 anställda i 140 länder.

I Sverige har vi varit verksamma sedan 1979 och är idag ca 180 medarbetare fördelade mellan våra kontor i Stockholm (HK), Göteborg, Malmö och Karlstad. Tillsammans med vårt systerföretag Max Matthiessen är Willis Towers Watson nordens största risk- och försäkringsrådgivare.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
WILLIS AB

Kontorsadress
LÄSTMAKARGATAN 22

Jobbnummer
4700306

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Willis AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Willis AB: