Business Support

E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] / Butikssäljarjobb / Norrköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Norrköping, Söderköping, Finspång, Linköping, Katrineholm eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE] i Norrköping, Nyköping, Malmö, Sollefteå eller i hela Sverige

E.ON söker en serviceminded kollega till rollen som Business Support
Vi har bestämt oss. Nu skapar vi en bättre morgondag. För våra kunder, för oss själva, för vår planet. På E.ON arbetar vi för fullt med att förnya Sverige. Senast 2025 lovar vi att allt vi producerar och erbjuder kommer från 100 % förnybar eller återvunnen energi. Vi gör det enkelt att leva hållbart.



Business Management har en rad övergripande ansvarsområden som omfattar att sälja, administrera och fakturera bolagets tjänster, planera samt att koordinera företagets strategi-process och NPS-arbete. Business Management består av ca 15 medarbetare och finns i Malmö, Norrköping och Sollefteå.



Business Support har ett samordnings- och affärsutvecklingsansvar för ett antal interna kunder samt är deras språkrör in mot det egna bolaget. I ansvaret ligger även att samordna kontakter och förslag till utveckling av tjänster i dialog med kunder. Business Support ansvarar för att paketera och kvalitetssäkra leveranser, i huvudsak gentemot produktionsavdelningarna (B2C/SME, B2B & M2C), i Kundsupports alla tilläggsbeställningar.



Huvudarbetsuppgifter:


Säkerställa att tilläggsbeställningar samordnas, utvecklas, paketeras och levereras enligt beställning
Sälja in kundsupports kompetens till våra partners/beställare för att säkerställa nya beställningar från såväl befintliga som nya uppdragsgivare
Ta emot beställningsunderlag och genomföra förstudie, vilka ligger till grund till våra offerter
Analysera våra tjänster för att hitta synergier och att arbetet sker så effektivt som möjligt
Bidra till utveckling av Kundsupports tjänstekatalog
Följa upp, analysera, utvärdera och avsluta leveranser som kommit in
Finnas som stöd både mot partners/beställare och mot våra utförande verksamheter i specifika frågor som rör uppdragen
Ansvarig för planering och genomförande av operativa möten med våra partners


För att klara av denna roll krävs det att du har fullständiga betyg från gymnasiet och gärna en påbyggnadsutbildning (minst 1 år) inom t.ex. ekonomi och teknik. Teoretiska och praktiska kunskaper inom avtalsuppföljning i praktiken är önskvärt. Meriterande om du har en projektledarutbildning. Goda kunskaper i Office-paketet samt flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.

Placeringsort för denna tjänst är Norrköping eller Sollefteå.



För oss är det viktigt att dina personliga egenskaper stämmer överens med E.ONs värderingar så att du känner dig som en naturlig del av vår verksamhet:

"Vi sätter kunderna först, vi samarbetar, vi är innovativa och arbetar med ständiga förbättringar, vi når framgång tillsammans och vi agerar ansvarsfullt med ett öppet sinne ."



Brinner du för att leverera den mest gillade kundupplevelsen och kvaliteten i en kundservicemiljö? Då är det kanske just dig vi söker! Sök tjänsten redan idag då vi behandlar ansökningar löpande, dock senast den 2 Juli.



För frågor om tjänsten, vänligen kontakta rekryterande chef:

Bengt Jönsson, +46 706 556270



För frågor till våra fackliga representanter, vänligen kontakta:
Victoria Hedberg, Unionen, +46 706 363596

Wiveca Nyberg, Unionen, +46 705 474488

Anders Berghman, Akademikerna, +46 706 535822

Michael Andersson, Ledarna, +46 705 250129

Varaktighet, arbetstid
Contract: regular. Fulltime Regular

Publiceringsdatum
2017-06-20

Ersättning
monthly

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-07-02
Ange följande referens när du ansöker: 80292
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Tommy Vati Rekrytering.support@eon.se +46 730344270

Företag
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]

Adress
E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]
Street t.b.d.
60238 Norrköping

Kontorsadress
AddressLine t.b.d.

Jobbnummer
3566493

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos E.ON Kundsupport Sverige AB [SE]: