Business Process Developer till global fordonskund i Göteborg!

Poolia Stockholm AB / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Poolia Stockholm AB i Göteborg, Partille, Alingsås, Borås, Trollhättan eller i hela Sverige

Till vår globala fordonskund i Göteborg söker vi just nu en Business Process Developer för spännande konsultuppdrag! Uppdraget förväntas starta i april för att pågå till årsskiftet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!


Publiceringsdatum
2019-03-11

Om tjänsten
I rollen kommer du arbeta med att stödja inköpsorganisationen att hantera och kontinuerligt förbättra arbetssätt, processer, system och verktyg. Du kommer fokusera på ledningsförbättringsuppdrag, bedömningar och undersökningar, samt fungera som företagsrepresentant vid behov. Dessutom kommer du vara den centrala kontaktpunkten för Front Office och ägaren av Indien Back Office Support (PSC) för att säkerställa att nuvarande och framtida leveranser optimeras på bästa sätt för att stödja inköpsorganisationen.

Förekommande ansvarsområden
• Vara den första kontaktpunkten för frågor inom ditt område (Front Office), följa upp och ge feedback
• Som Front Office-ägare bidra till att funktionellt förbättra de befintliga processerna, systemen och verktygen för att säkerställa att Back Office utnyttjas på bästa sätt
• Övervaka PSC-prestanda och hantera styrningen för det
• Hantera ledningsuppdrag, utredningar och projekt inom kompetensområdet
• Äga och genomföra kontinuerliga förbättringar i Front Office-området, baserat på affärsbehov och strategier
• Utveckla och äga utbildningsmaterial i ditt område, fungera som coach för linjebolaget efter behov
• Bidra till (leda och/eller delta i) verksamheten för Purchasing Business Plan
• Vara den globala experten i en eller flera processer i ditt Excellence-område.
Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Business Process Developer söker vi dig med:
• Högskoleexamen i teknik och/eller företagsekonomi
• Bra inköpskunskap och minst 3 års relevant erfarenhet från en inköpsorganisation eller liknande
• Bra kommunikationsförmåga och intressenthantering
• Ständig förbättringsinriktning
• Kundfokus - Möjlighet att sätta vad som är bäst för koncernen i fokus
• Goda kunskaper i datahantering och du besitter analytiska färdigheter
• Tidigare erfarenhet av projektledning - och besitter interkulturellt ledarskap.
Förmåner
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Sex månader eller mera

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-03-24
Ange följande referens när du ansöker: 52909
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Poolia Stockholm AB

Adress
Poolia Stockholm AB
Kungsgatan 57 A
10124 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 57 A

Jobbnummer
4659485

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Poolia Stockholm AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Poolia Stockholm AB: