Business Development Manager

Releasy Customer Management / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Releasy Customer Management i Stockholm, Solna, Norrköping, Linköping, Borlänge eller i hela Sverige

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner till ca 25 uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och omsätter nuvarande verksamhetsår ca 365 MSEK och har ca 1000 anställda fördelat på fem verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Stockholm, Borås och Barcelona. Huvudkontoret ligger i Bergshamra i Stockholm.

Är du vår nästa stjärna?

Ser du affärsutvecklingsmöjligheter och har förmåga att driva dessa från start till mål? Vill du utvecklas på ett bolag under stark tillväxt och i en bransch med stora möjligheter gällande Artificiell Intelligens och Maskininlärning? I så fall finns en roll som kan vara intressant för dig!

Releasy befinner sig i en spännande tillväxtfas och söker nu en driven, engagerad och självgående person som vill vara med i arbetet att utveckla Releasys verksamhet, affär och erbjudande. Vi söker dig som är en DO:er, har projektledarförmåga och ett starkt intresse för att skapa den bästa kundupplevelsen.

Ansvarsområde

Som Business Development Manager kommer du främst att leda affärsutvecklande och verksamhetskritiska projekt och initiativ inom olika områden såsom t.ex. Artificiell Intelligens/Maskininlärning, Tjänsteutveckling, Operations och HR. Du kommer även arbeta med ständiga förbättringar internt och bidra i arbetet att vårda och växa våra kundrelationer och uppdrag i nära samarbete med våra Business Managers. Du kommer att vara i kontakt med våra uppdragsgivare och befintliga såväl som potentiella samarbetspartners inom t.ex. kanalstyrning, självservice, chatt/chattbot och textanalys.

Du kommer att tillhöra ett litet tight team som ansvarar för Affärsutveckling, Marknad och Försäljning, vilket gör att du kommer ha ett varierat arbete, möjlighet att bidra där det verkligen behövs och stora möjligheter att utvecklas i den riktning som du är intresserad av. Tjänsten rapporterar till CCO (Chief Commercial Officer) och är placerad på huvudkontoret på en herrgård i Bergshamra strax utanför Stockholm city.

Primära arbetsuppgifter

• Identifiera, utvärdera, implementera och följa upp affärsutvecklande och verksamhetskritiska projekt och initiativ
• Leda internt förbättringsarbete och vara en länk mellan våra partners, stödfunktioner och Operations
• Bidra i utveckling av nya tjänster och koncept i nära dialog med ledningen, Business Managers och uppdragsgivare

• Bidra i försäljningsarbete, såsom t.ex. leads-generering, offerter, avtal och förhandling
• Bidra i arbetet kring omvärldsbevakning och trendspaning

Publiceringsdatum
2018-02-19

Kvalifikationer
• Relevant akademisk utbildning

• Ca. 1-3 års arbetslivserfarenhet, gärna med bakgrund inom projektledning och som managementkonsult

• Meriterande med erfarenhet av projekt specifikt inom Customer Experience

• Meriterande med erfarenhet av ny teknologi, specifikt Artificiell Intelligens och Maskininlärning, och arbete med data/datamodeller - det viktigaste är dock intresset!

Vi söker dig som är

• Självgående, lösningsorienterad och initiativrik, får saker att hända och tar ansvar för resultatet - en DO:er
• Hungrig, vill utvecklas och lära, och trivs i en föränderlig miljö
• Utpräglad affärsutvecklande förmåga, ser och tar till vara på nya möjligheter

• Analytisk med förmåga att omsätta analys till affärsmässiga och konkreta aktiviteter

• Prestigelös och stor nyfikenhet på andra människor
• Bra på att kommunicera klart, tydligt och strukturerat

• Metodiskt och systematiskt arbetssätt, med en förmåga att planera och prioritera

• Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift

Releasy erbjuder dig

En spännande roll i ett bolag under tillväxt och med en kultur som präglas av högt i tak, prestigelöshet, entreprenörskap och ansvarstagande. Du blir del av ett litet, tight och kompetent team och har där stora möjligheter att påverka både din egen och företagets fortsatta utveckling.

Välkommen med din ansökan så snart som möjligt! Sistaansökningsdatum är söndag 18 mars, observera dock att urval sker löpande.

Anställningsstart enligt överenskommelse. För mer information om tjänsten vänligen kontakta CCO Sara Lindell; sara.lindell@releasy.se (mailto:sara.lindell@releasy.se).

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sara Lindell sara.lindell@releasy.se 0700837428

Företag
Releasy Customer Management

Adress
Releasy Customer Management
Pipers väg 28
17073 Solna

Kontorsadress
Pipers väg 28, Solna

Jobbnummer
3973081

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Releasy Customer Management

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Releasy Customer Management: