Business controller

serveOffice ab / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos serveOffice ab i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

serveOffice är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som erbjuder personliga och transparenta lösningar. Med gedigen erfarenhet och stort engagemang arbetar vi för att skapa en vass leverans till kunderna och en välkomnande företagskultur med stark gemenskap med, och bland, våra konsulter. Att ha rätt person på rätt plats är det vi hela tiden strävar mot, för att både kandidaten, kunden och vi ska vara nöjda. Vi rekryterar och bemannar på tjänstemannasidan med fokus på ekonomi, lön, administration och reception. Idag är vi ca 100 kollegor som alla arbetar utifrån våra ledord #personligtengagerad, #skickligtproduktiv och #proffsigtkreativ. Läs gärna mer om oss på www.serveoffice.se.

Vi på serveOffice och Executive är ett glatt och målfokuserat team som ständigt växer. Av den anledningen söker vi nu en stjärna på ekonomi, en business controller, att utöka gruppen med. Vi har kontor på Vasagatan såväl som på Götgatan. Start enligt överenskommelse.


Publiceringsdatum
2018-06-05

Dina arbetsuppgifter
Som business controller hos serveOffice/Executive har du en bred och varierad roll inom ekonomi. Du blickar hellre framåt än bakåt när du hanterar arbetsuppgifterna som bland annat innehåller:

• Handha den löpande kontakten med lön- och redovisningsbyrå
• Upprätta rapporter till VD och styrelse
• Arbeta med budget-, prognos- och lönsamhetskalkyler
• Lönerevisioner
• Hantera försäkringar
• Räkna på business case, investeringar och potentiella förvärv
• Upprätta och arbeta med balanced scorecards
• Kvalitetssäkra affärsavtal
• Driva projekt och utveckla organisationen

Kvalifikationer
Vi söker dig som har eftergymnasial utbildning i ekonomi, gärna med inslag av marknad, och har hunnit samla på dig relevant erfarenhet ute i arbetslivet. I denna ekonomiroll är det högst relevant att du är analytisk, målmedveten, älskar siffror men viktigast av allt är att du har ett stort intresse för affären och utveckling av denna. Dörren till utvecklingsrummet står på vid gavel så är du nyfiken och idérik finns goda förutsättningar för ömsesidigt tyckande.

Har du drivit ett eget bolag ses det som meriterande.

Vi erbjuder dig
Ett arbete helt fritt från måndagsångest! Här får du 14 härliga kollegor som gör din arbetsdag härlig som sällan skådat, och vi vill ha dina bidrag i olika projekt som driver verksamheten framåt. För den som vill växa i sin roll finns goda utvecklingsmöjligheter.

Bestämd arbetstid, vad är det? Hos oss är inte det viktiga att du är på kontoret mellan 8-17 utan fokus ligger på leverans. Det är en ytterst flexibel organisation där du kan anpassa arbetstiden och arbetsplatsen utefter dina behov.

Du erbjuds även ett brett förmånspaket, friskvårdsbidrag och kontinuerliga aktiviteter tillsammans med alla medarbetare. Men kanske bäst av allt: gratis frukost på kontoret varje dag!

Ansökan och kontakt
Låter det intressant? Tveka inte, utan skicka in din ansökan snarast genom att ansöka nedan. Observera att urvalet görs löpande och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Har du frågor kring tjänsten besvaras de av Maria Lindberg på 070-483 75 40, maria.lindberg@serveoffice.se eller Kristina Broman på 070-734 46 65, kristina.broman@serveoffice.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-07-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
serveOffice AB

Adress
serveOffice AB
Vasagatan 16
11120 Stockholm

Kontorsadress
Vasagatan 16 11120 Stockholm

Jobbnummer
4187920

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från serveOffice ab

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos serveOffice ab: