Business Assistent till Jeppesen i Göteborg

PSPartner / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PSPartner i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Jeppesen Systems är ett helägt dotterbolag till Boeing och utvecklar kraftfulla planerings- och resursoptimeringsverktyg för världsledande företag som Lufthansa, Emirates, British Airways, Singapore Airlines, SAS, KLM, Delta Airlines, Deutsche Bahn, DSB och Green Cargo. Våra lösningar är baserad på unik optimeringskompetens och hjälper våra kunder att minska sina kostnader och hantera förändringar effektivt.  På vårt trevliga kontor på Odinsdgatan i centrala Göteborg arbetar drygt 300 anställda från ett trettiotal länder, läs mer på www.jeppesen.com/sweden

Vi behöver förstärka vårt team med ytterligare en social och serviceinriktad  medarbetare med start snarast möjligt.

Publiceringsdatum
2014-04-10

Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent ansvarar du för att supportera och stödja cheferna inom organisationen med en mängd olika arbetsuppifter vilket gör att tjänsten är mycket variationsrik. Du ingår i ett team bestående av tre personer och rapporterar till teamledaren. Dina arbetsuppgifter innebär bl.a. att boka resor, konferenser både internt som externt, reseräkningar, administrera chefernas kalendrar, skriva protokoll i samband med styrgruppsmöten. Du sköter även övrig administration såsom uppdateringar på intranätet och att uppdatera övriga system såsom projekt och tidsredovisning. Du ansvarar även för att förbereda för möten, ordningsställa lokaler, köpa luncher, presenter och dylikt som är till hjälp för organisationen.

Kvalifikationer
Du är en person som tycker om service och att tillsammans med resten av teamet nå företagsts högt uppsatta mål. Du har någon form av eftergymnasial utbildning och har arbetat med liknande arbetsuppgifter i en internationell organisation där tempot är högt. Du behärskar engelska flytande i tal och skrift, , och det kan vara en fördel om du bott utomlands. Du behärskar Officepaketet på ett bra sätt och har en god erfarenhet av att arbeta i Outlook och sköta kalendrar för flera personer. För att lyckas i rollen behöver du vara nyfiken, snabblärd och prestigelös. Du ska även vara initiativtagande och en problemlösare, det vill säga att du ska ha en känsla för vad som behöver göras eller hur situationer ska lösas utan att någon behöver säga det till dig. Du är noggrann, strukturerad och tålmodig tillika är du positiv och har en stor portion av humor.

Vi erbjuder:

Vi erbjuder ett utvecklande och omväxlande jobb i ett stort internationellt företag som är marknadsledande inom branschen. Du kommer att få förmånen att arbeta med många olika nationaliteter.

Så ansöker du
Vi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering, ansök på www.pspartner.se För ytterligare information vänligen kontakta Johan Sjöberg på 0761-709851, johan.sjoberg@pspartner.se eller Gabriella Christiansen på 0707-962917, gabriella.christiansen@pspartner.se

Vi arbetar med löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
PSPartner

Adress
PSPartner
Fabriksgatan 7
41250 Göteborg

Jobbnummer
1838576

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PSPartner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PSPartner: