Business Analyst (Finance) - Randstad AB Stockholm - Redovisningsekonomjobb i Stockholm
Business Analyst (Finance)
Randstad AB Stockholm / Redovisningsekonomjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla redovisningsekonomjobb i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Lidingö
Visa alla jobb hos Randstad AB Stockholm i Stockholm

Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Lund, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega.
For our customer in Krakow Poland we are looking for a Business Analyst with good knowledge of one of the Nordic languages.
The Business Analyst (BA) is the financial control function at the deal initiation stage through to point of order acceptance. This role provides financial transaction review, revenue recognition
expertise & compliance, and deal structuring for the country / district.

Job_Functions:

The BA will support the lead negotiator, customer facing representatives, and primary decision makers for all sales related contracts, including Master Product, Maintenance and Support and
Professional Services contracts and any related schedules and addendums and amendments. The BA will be responsible for ensuring revenue recognition compliance. The BA will also seek advice from
General Counsel when necessary for all non-standard contractual related issues.  The BA is the primary interface between local country and SSC for all deal related topics.

Responsibilities

* Support to the sales force by : deal structuring, expertise of accounting, revenue recognition requirements, deal status updates
* Financial Review and Control
* Ensure and manage compliance with all Deal Management Process
* Review & submission of Deal Checklists & Sales Order Summary sheets
* Support Companies internal and external financial and Sarbanes Oxley deal related audits.
* Analytical analysis on country / territory performance.
Required_Knowledge

Languages (either or) :

o Danish
o Swedish
o Norwegian
o Finnish
* Knowledge of international ( American ) financial reporting regulations ( S'OX )

If you want to apply for this position please mail your CV and application to dorte_linden@randstad.dk . Should you have any questions regarding the position please do not hesitate to call Dorte van
der Linden on +45 33 93 08 00.

Publiceringsdatum
2008-02-12

Anställningstyp/arbetstider
Heltid

Ersättning
Enl överenskommelse

Så ansöker du
Sista ansökningsdag 2008-03-11

Företag
Randstad AB Stockholm
Box 17193
10462 STOCKHOLM

Jobbnummer
127731

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Stockholm: